5400 San Antonio Drive Northeast, Albuquerque, NM, 87109
Balloon Fiesta Park (parc)
5 min en voiture
Sandia Casino
6 min en voiture
Centre commercial ABQ Uptown
9 min en voiture
Albuquerque, NM (ABQ-aéroport international Albuquerque Sunport)
13 min en voiture
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Studio, 1 très grand lit, non-fumeur
Vue sur la montagne
40 m²
4 personnes
1 très grand lit
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Suite studio, 2 lits doubles, non-fumeur
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40 m²
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Suite, 1 chambre, non-fumeur (Roll-In Shower)
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Vue sur la montagne
40 m²
4 personnes
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Vue sur la ville
40 m²
6 personnes
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46 m²
4 personnes
1 très grand lit
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Suite, 1 chambre, non-fumeur
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46 m²
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2 grands lits
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40 m²
4 personnes
1 très grand lit
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Avis pour Homewood Suites by Hilton Albuquerque-Journal Center
Avis
8,2
Très bien
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Note de 10 – Excellent, d’après 179 avis sur 378.
10 – Excellent
179
Note de 8 – Bien, d’après 100 avis sur 378.
8 – Bien
100
Note de 6 – Acceptable, d’après 46 avis sur 378.
6 – Acceptable
46
Note de 4 – Médiocre, d’après 31 avis sur 378.
4 – Médiocre
31
Note de 2 – Terrible, d’après 22 avis sur 378.
2 – Terrible
22
8,6/10
Propreté
8,6/10
Service et personnel
8,2/10
Commodités
8,2/10
État et installations de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Ursula
Voyage en famille
13 févr. 2025
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté
The building
Ursula
Séjour de 1 nuit en février 2025
4/10 – Médiocre
Weice
12 févr. 2025
Weice
Séjour de 1 nuit en février 2025
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 févr. 2025
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2025
10/10 – Excellent
Seth
Voyage en famille
1 févr. 2025
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great rooms and location
Seth
Séjour de 1 nuit en janvier 2025
10/10 – Excellent
Shannon
8 janv. 2025
Shannon
Séjour de 3 nuits en décembre 2024
6/10 – Acceptable
Scott
Voyage en famille
7 janv. 2025
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Scott
Séjour de 2 nuits en janvier 2025
10/10 – Excellent
Shannon
Voyage en famille
7 janv. 2025
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Shannon
Séjour de 1 nuit en décembre 2024
8/10 – Bien
maria del carmen
Voyage en famille
5 janv. 2025
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
maria del carmen
Séjour de 8 nuits en décembre 2024
10/10 – Excellent
Marlee
Voyage en famille
2 janv. 2025
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Marlee
Séjour de 2 nuits en décembre 2024
2/10 – Terrible
John
Voyage en famille
31 déc. 2024
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Worst customer service
Put me in the wrong room. Refused to change me to the room I actually booked. Called before booking to see if pool was open, they said yes. When I arrived pool was closed because they didn’t feel like having it open.
John
Séjour de 1 nuit en décembre 2024
8/10 – Bien
Daniel
Voyage en famille
27 déc. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Daniel
Séjour de 1 nuit en décembre 2024
10/10 – Excellent
Leander
26 déc. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It’s okay
Leander
Séjour de 1 nuit en décembre 2024
10/10 – Excellent
Ernestine
20 déc. 2024
Design is confusing
Ernestine
Séjour de 1 nuit en décembre 2024
10/10 – Excellent
Derek, Albuquerque
11 déc. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Awesome locations
Derek
Séjour de 1 nuit en décembre 2024
6/10 – Acceptable
Sheryl
10 déc. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Good but could be better
Hotel staff was welcoming and accommodating. I have stayed at this hotel in the past and was surprised at how worn down it was. Physical repairs are needed but it didn’t impact the comfort and cleanliness. Hilton needs to spend some $$ on this tired hotel to make it excellent again.
Sheryl
Séjour de 2 nuits en décembre 2024
10/10 – Excellent
John
25 nov. 2024
John
Séjour de 1 nuit en novembre 2024
10/10 – Excellent
Lisa
22 nov. 2024
Lisa
Séjour de 1 nuit en octobre 2024
10/10 – Excellent
Tracie
18 nov. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tracie
Séjour de 2 nuits en octobre 2024
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
26 oct. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2024
6/10 – Acceptable
Deborah Lynn
21 oct. 2024
Points forts : Service et personnel
Deborah Lynn
Séjour de 3 nuits en octobre 2024
4/10 – Médiocre
Quyen
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
14 oct. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Pros: centrally located
Cons: dirty, bed linens had stains and holes/looked unwashed, did not provide enough towels for number of registered guests, towels were ripped and had holes.
Room did bit have all provided things for it being classified as as “suite”. There was a sink with no soap or sponge. No cups for coffee. No coffee or tea packets.
We stayed for 4 days and no housekeeping done even though we specifically asked. They came in only to change towels and left the dirty towels on the carpet. Didn’t make beds or vacuum.
I called ahead of time to ensure pools were working. Indoor pool idea was nice but the water was 60 deg and was told they would inform maintenance - which never happened.
The AC is old and could not keep temperature even.
I won’t be staying here again and would advise others to look elsewhere.
We paid over $400/nt and it was 2 star service.
Quyen
Séjour de 3 nuits en octobre 2024
10/10 – Excellent
Christine
Voyage de couple
14 oct. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We stayed here for three nights for the Balloon Fiesta. This property was very convenient because it is just off the highway. As we learned our second morning, as long as you are willing to leave prior to 4am, it is a clear shot to parking and you miss most traffic. If not, you will sit on highway for 2.5 hours.
We stayed in the one bed studio. Highly recommend as it has a fully equipped kitchen, very nice sized bathroom with a great shower and a sofa. Bed was stiffer than we like but still slept well and room was fairly quiet. Oh, and the air conditioning is awesome, as well as all of the employees we encountered during our stay. The only thing I would complain about is there is only one chair at the kitchen table, but we ate on the sofa, so not really anything to complain about. This is a great property at a reasonable price, 5 stars all the way!
Christine
6/10 – Acceptable
Michael
13 oct. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Wifi in my room didn’t work. Shower was terrible, sprayed everywhere. Staff nice. Breakfast good. Room otherwise good
Michael
Séjour de 2 nuits en octobre 2024
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
11 oct. 2024
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Nice room, bad employee
Tried to see if early checkin was available, no big deal if it wasn’t, but was looked at like I was stupid by an employee named Tonya for even asking.
The third day of my stay my debit card was trying to be charged for the stay when I know I used a credit card. Since I did not authorize this my bank flagged it as fraud and I had to cancel that card and now deal with a replacement. That same day I was being charged on my credit card, which I wanted to use, but it was for a different amount than I was charged on the first day. I went to the front desk to figure this out and was understandably a bit heated. Luckily I dealt with a different employee who was very nice and said her manager would help once he was back. During this exchange, once again Tonya popped up. She told me to “lower my tone” because she was checking in a guest. I was not screaming by any means and this only irritated me more given the situation I was in with my credit/debit card.
Once I figured out the card situation I unfortunately had to interact with Tonya again. I noticed 2 full shampoos were left in my room even though I had the privacy sign on. When I gave them back and asked why someone went into a room with a sign she said it was a “miscommunication” and “what would you like me to do about it?”
Yet another Tonya interaction on my last night. I called for toilet paper and she said sure, walk down to get it. Walk down to the lobby in my pjs? Horrible employee! Almost ruined my vacation!
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2024
8/10 – Bien
Danielle
Voyage en famille
10 oct. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.