Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,9 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Excellent service The view from my room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We cherish your kind words! We hope you can return again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Beautiful hotel, great amenites. Hotel Spa was amazing!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We are thrilled that you enjoyed our spa, amenities, and hotel, Susan! We hope you can visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Super high end luxury hotel. Exceeded my expectations. The roof bar is amazing. The room is fantastic.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We are so happy to hear that we exceeded your expectations and we truly appreciate your support!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We cherish your positive rating! We hope you can return soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We appreciate your rating, Ron! We would love to care for you again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Staff was incredibly nice but the place just doesn’t function well. Guidance and direction from staff, though courteous, was often inconsistent or incorrect. For example, yes, there’s pool service - but there wasn’t. This happened so frequently that we became quite frustrated. Hard to order room service. Bar closes at 9 pm. Restaurant way overpriced ($55 for a small piece of salmon). Bottom line, this was our third stay here but we probably won’t come back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We are disappointed to hear that your recent experience with us with not the best, Kent. We apologize that our guidance was lacking, but we appreciate you bringing this to our attention so we can work with our team to improve. We hope you will give us another opportunity to impress you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We are thrilled that your experience was ten out of ten! We cherish your support and we hope to care for you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Love it here! Will recommend and definitely coming back to this lovely place!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We are ecstatic that you loved your stay with us, Randal! Thank you so much for your support and recommendation. We can't wait to care for you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating! We value your support.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Kelsey H- Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
We are so glad that you enjoyed your stay with us! Thank you for your rating and support.