Note fondée sur 858 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2019 sur Hotels
il nous manquait un frigo et un micro onde, toutv le reste était parfait. Nous avions toujours du café à notre disposition à l'accueil.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Staff was nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur de Chula Vista

Publié le 3 août 2024
Good value for money !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
I loved it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Employee was rude
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Floyd, Thank you for sharing your feedback with us. We strive to provide excellent service to all our guests, and we apologize if we fell short of your expectations. We will use your comments to help us improve our guest experience. Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
I liked that there was an ice machine. Comfortably clean and fresh room. No fee for pets.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rosemary, We're thankful you had a wonderful experience during your recent stay with us, and we appreciate your feedback! We are committed to providing exceptional service to all our guests, and we are glad we met your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future for all your lodging needs. Thank you for choosing us! Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Needs work.

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
No parking available. Staff not very friendly at check in. Lobby is not inviting. No breakfast. Bathroom needs updating. Bath and toilet stained. Bath and sink drains not working. Clean, comfortable beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jeffrey, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Your comments are highly valued, and we are genuinely sorry to learn that your recent experience was not as positive as we would have liked. Your comments help us identify areas for improvement, and we are committed to using them constructively. If there are specific details about your stay that you believe we could have handled better, please do not hesitate to reach out to us to further discuss your experience. Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Not much parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cynthia, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Natalie #Team6