Note fondée sur 968 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Imalka M - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 star review Robert.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Imalka M - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful feedback Ellie.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Easy and convenient place accessible to everything.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Imalka M - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the amazing feedback Serafin.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Room smells
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Imalka M - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback David and I am sorry that there was a smell in your room. I will get this checked as soon as possible.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Wotif
We were passing through and it was perfect for our needs..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Imalka M - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Brenda for the 5 star review. We hope to welcome you back in the near future.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Wotif
had a restaurant which was handy and food good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Imalka M - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback brett.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Imalka M - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Violeta.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
All ok, but reception could have been a little brighter.. they said Pet Friendly, but young man at reception not that receptive..
Our doggie doesn’t smell and very friendly toy Cavoodle..
you would have thought we had a snotty nosed youngster with us
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Imalka Maddumapatabendi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Gaye. I am sorry about the experience at the reception and hope it didn't tarnish your overall stay. Your cavoodle is always welcome.
par un voyageur
Pleasantly Surprised
Publié le 3 août 2024 sur HotelsWas very pleased with our overnight stay - thought it might be noisy but heard nothing at all. The view was very pretty and the breakfast much better than expected and great value. The parking charge of $15 was worth paying and the position was extremely convenient. Look forward to returning on our next trip to Sydney.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Imalka Maddumapatabendi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you fren for sharing your experience and we look forward to welcoming you back.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Great stay. Staff went above & beyond to look after us. Highly recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Imalka Maddumapatabendi - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Stefanie for the amazing recommendation. I hope your next stay would be a pleasant one as well.