Note fondée sur 53 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de Rud

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Very poor and expensive

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Balcony door would not lock due to lock falling out! Expensive food and manual addition for billing. Poor pool hours. No lifts. Security staff asleep. One roll of toilet paper and no reserves. This is a cheap 1980s Spanish hotel at best. I will never return.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Horrible, staff was terrible and would not rectify any issues we brought up.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Mariam George, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Soumia, Warm Greeting from Aura Resort Sidi Abdelrahman,you are most welcome anytime . we are waiting you again See you soon.
5 sur 5
par un voyageur de Orlando

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
Did not stay in the hotel at all and claimed my money from Expedia and have a case number and disappointed with Expedia to list such a hotel I had to pay 650 usd a night at the G hotel as it was the only one with available rooms on the 13 July when I refused to stay in Aura hotel due to hygiene issues
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2023 sur Expedia
Friendly staff
4 sur 5
par un voyageur

Nice basic hotel

Publié le 12 sept. 2022 sur Hotels
We were satisfied by our stay. They room is clean & spacious, the staff are friendly. The hotel is basic not a luxurious one. Basic breakfast. Beach access at blumar was very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2022 par Islam Samir, Gestion de l’hôtel
We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. We thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to your next visit.Best Regards.Islam SamirReservation Team