Note fondée sur 354 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 avr. 2023 sur Expedia
Very kind and nice staff, nice beach. But the hotel does not seem to be well managed. We asked for a rolls for 3 (1 adult and 2 teen agers): they upgraded us with a suite but with only one bed. They proposed to open the sofa bed but the mattress was extremely thin and uncomfortable. Not a 5 star hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2023 par Mariana Shukry, Gestion de l’hôtel
Our Dear valued guest, Thank you very much for sparing the time and sharing your comment at our Expedia.com page. It gives us great pleasure to host you at our hotel. Looking forward to welcoming you back at your soonest. Sincerely, Mariana Shukry Personal Assistant to GM
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2023 sur Expedia
La chambre le service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2023 par Mariana Shukry, Gestion de l’hôtel
Our Dear valued guest, Thank you very much for sparing the time and sharing your comment at our expedia page. It gives us great pleasure to host you at our hotel and happy to know that all our hotel services and quality exceeded your expectations. Looking forward to welcoming you back at your soonest. Sincerely, Mariana Shukry Personal Assistant to GM
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2014 sur Hotels
par un voyageur
lit pas confortable
Publié le 22 nov. 2013 sur HotelsJ'ai réservé une chambre supérieure avec très grand lit, on m'a donné une chambre classique avec deux lits simples...déception. Pour le reste, le personnel est sympa. L'emplacement pas terrible...Bref, un peu déçu
par un voyageur
Pas de qualité de 5 étoiles
Publié le 12 mars 2013 sur Expedia
Pour : Le wifi
Contre : Le bruit dans la chambre
Le principale probleme de la chambre de l'hotel le bruit à cause de mauvais isolation de la chambre on était au 2 ème étage on attendait jour et nuit le bruit de circulation du boulevard en sous de l hotel et plus le service et le nettoyage qui etait tardivement donc on était obligé de prendre un autr hotel.
par un voyageur de paris
Publié le 21 août 2011 sur Hotels
superbe
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
I recently stayed at the Hilton hotel and was very disappointed with my experience. I paid for an ocean view room, but the view was obstructed by construction, dirt, and trash.
When I brought this to the attention of the front desk staff, specifically Sagy Taher, I expressed my dissatisfaction and mentioned that I was considering canceling my stay early. Unfortunately, her response was dismissive, indicating that it was not their problem.
This lack of customer service was frustrating, and ultimately, I had to book another hotel room. Overall, my stay was far from pleasant, and I would not recommend this hotel based on my experience.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels