Note fondée sur 81 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Dans l'aéroport
Publié le 6 sept. 2021 sur HotelsTrès bruyant. Avions qui passent au dessus de l'hôtel. Impression d'être en fin de piste de l'aéroport!
par un voyageur
Publié le 4 août 2018 sur Hotels
Tout est parfait. Sauf les avions : décollage au-dessus de l'hôtel : 3 avions par 5 minutes. Si vous voulez du calme n'y allez pas. Si vous croyez avoir payé votre chambre 100 % comme dans toutes les réservations non remboursable, detrompez-vous, Vous l'aurez payé à 90 % et si vous n'avez pas sous la main vos mails explicatifs et bien vous perdrez 2 h au check in en stress et en recherche d'explications. Pour le reste tout ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to review your recent stay at our Hotel.
We are looking forward to welcome you back.
Kind Regards
par un voyageur de Paris
Hotel qui a besoin d'etre rafraich
Publié le 24 juin 2017 sur Expedia
Pour : Situation geographique exceptionnelle
Contre : Petit déjeuner moyen
Trés belle hotel qui a besoin d'etre depoussiéré
Petit déjeuner moyen
Sinon trés bel emplacement
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
The staff are friendly and very attentive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent experience at our hotel and we are glad to hear about your overall satisfaction. Looking forward to welcome you back. Kind regards
par un voyageur
Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
The staff are exceptional and always offer a warm welcome. They make all guests feel special and go out of their way to meet all requirements. Nothing bad to say about the hotel or its staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel.We are delighted to receive your overall satisfaction with the hotel services and facilities.Looking forward to welcome you backKind regards
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Excellent property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to review your recent stay at our hotel and we are delightd to receive your overall satisfaction with the hotel service.we are looking forward to welcome you back.kind regards
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
we had a wonderful stay up to the time we were leaving, the lady on reception let the side down. all in all a wonderful experience, maybe just got the front of hose staff unfriendly at the time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for your time to review your recent experience at our hotel and we are glad to hear about your overall experience and have passed internally the report of one member of our staff upon your check-out to be correcetd in the future. Excuse for this.Looking forward to welcome you back Kind regards
par un voyageur
Relaxing stay in a lovely hotel
Publié le 13 sept. 2023 sur HotelsFantastic location beside the Ria Formosa and beach. Lovely and helpful staff. Superb breakfast and dining options. Rooms very comfortable with excellent views over garden and sea
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review your recent experience at our hotel and we are glad to hear about your positive overall experience.Looking forward to welcome you back.Kind regards
par un voyageur
Publié le 10 août 2023 sur Expedia
Für ein fünf Sterne Hotel leider und genügend sehr gepflegt schön aber sehr begrenzt mit Service kein schöner Pool kein Schatten zu Strand fünf Sterne diese leider nicht erfüllen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Hotel Quinta do Lago, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung über Ihren Aufenthalt im Hotel Quinta do Lago mitzuteilen. Da wir uns ständig bemühen, die Bedürfnisse und Erwartungen unserer Gäste zu erfüllen, tut es uns leid, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat; bitte erlauben Sie mir, Ihnen unser Bedauern auszudrücken.Wir nehmen Rückmeldungen immer als Gelegenheit, uns zu verbessern und werden sicherlich die Details Ihres Aufenthalts überprüfen, um die Bereiche zu identifizieren, in denen wir einen höheren Standard hätten erreichen können.Was die Schatten am Strand betrifft, so entschuldigen wir uns dafür, dass wir nicht deutlich genug kommuniziert haben, dass unseren Gästen ein privater schattiger Bereich zur exklusiven Nutzung zur Verfügung steht; seien Sie versichert, dass wir die beim Check-in ausgehändigten Informationen angepasst haben, um dieses Angebot besser sichtbar zu machen.Wir bedanken uns für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um uns Ihre Bedenken mitzuteilen, und hoffen, dass wir die Gelegenheit haben werden, Sie in naher Zukunft wieder begrüßen und besser bedienen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Daniel Alexandre do AdroGeneral Manager