Note fondée sur 179 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 févr. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 nov. 2018 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Grenoble

Excellent point de chute pour une île de rêve !

Publié le 16 avr. 2016 sur Expedia
Pour : Son charme, son emplacement et ses activités nautiques !
Emplacement : Alice Town, où il y a tous les départs d'excursions pour aller nager avec les requins, les raies, etc.
Très bel hôtel avec son parc tropical bien entretenu (attention par contre lorsque l'on passe sous les cocotiers chargés de leur grosses noix, quand ça tombe ça peut faire très mal !). Le personnel est top, serviable, souriant, comme d'ailleurs la population de cette belle île. A recommander !
3 sur 5
par Daniel de Région parisienne

avis mitigé

Publié le 18 août 2014 sur Hotels
J'ai apprécié l'emplacement de cet hôtel, mais ai été très déçu du service. Je ne pense pas retourner au BBG
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
If you don’t want to pay $$ for the Hilton, this place is way better! You really get a Bahamian local feel while still being in a nice resort! 10/10 would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Mr. K., Gestion de l’hôtel
Jack, thanks for your 5 star review and consider to call me for anything you need Bimini. 2423597510Stephen Kappeler Managing Director
5 sur 5
par un voyageur

Love Big Game - but could use a few tweaks!

Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
LOVE Big Game Club!!! The atmosphere cannot be beat & the convenience to the dive shop is the best. Loved our first floor room with the patio this time around. And thankful they took down the coconuts since we witnessed one falling (from a tree full of them) & almost hitting someone in the head last time we were here. No other complaints except that people do get rowdy here, which is fun, but needed my headphones to fall asleep one night since people were quite loud in the room next to us & the walls are not the thickest. The rooms could use some insulation in that regard.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Mr. K., Gestion de l’hôtel
Claudia thanks for the 5 star review, I have taken action re your helpful comments. S. Kappeler, Managing Director
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Mr. K., Gestion de l’hôtel
Jack thanks for your loyal stay and nice review. Stephen Kappeler, Managing Director
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
It looks like they are updating the grounds if the property. Compared to a few years ago it is looking way better. Stay a ways to go but much improved. The main restaurant has excellent food. Waitress's can be hit or miss but most are good. Rooma are old. Need updates. Overall, woth the money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Mr. K., Gestion de l’hôtel
Ronald thanks for being our guest and a 4 star review for the resort. We have made significant improvement in the restaurants and bar with Bimini Seafood Company taking the #1 position with trip advisor for all Bimini Dining from #16 when I arrived. We will continue to work on the service.When visiting next, please give me a hello before you travel.All the Best Stephen Kappeler.Thanks for your loyal return stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Mr. K., Gestion de l’hôtel
thanks for the 5 star review
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
It serves it's purpose perfectly. It's a fishing hotel dedicated to travelers on the water. The dining options were great, lots of bars. Friendly and helpful staff. Felt safe everywhere on the hotel grounds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Mr. K., Gestion de l’hôtel
Kim thanks for the 4 star review and for being our loyal guest!