Note fondée sur 466 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you, so much, for taking the time to share your positive thoughts about your stay – now hurry up and come back for more #BiminiBliss!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2019 sur Expedia
Les piscines sont moyennes propres. Carreaux cassés, poubelles non ramassees.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour vos commentaires extrêmement précieux.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2019 sur Hotels
We spent 3 days in Bimini and 2 nights in the Hilton hotel in beginning of january 2019. The hotel is nice and clean. The room was very nice, spacious with luxuous design. But because the hotel will close soon, everything was closed : hot tub, pools, restaurant and Casino was only opened the night. So we payed the full price to enjoy one restaurant and one cold pool! Moreover, spa and restaurant are very very expensive with just no choice to eat and no local food. The hotel needs to be renew and low the price for the night. The quality service need to be improved, people are not welcomed and no information provided for excursions, etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2019 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Ketty, thank you so very much for your feedback. We sincerely appreciate your words and will absolutely utilize this as a training tool. Thank you again for taking the time to write to us.
5 sur 5
par MARIE THERESE

Hotel bien placé

Publié le 18 févr. 2017 sur Hotels
Bel hotel avec vue magnifique sur la mer. Seul problème : j'avais oublié ma carte bleue et ils refusent partout les espèces.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Beautiful Lagoon view, great restaurants nice room, friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par RW Bimini, Gestion de l’hôtel
Hi Cathy - thank you so much for your review! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Too expensive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Resorts World Bimini, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your review. We always love to learn more on how we can make your experience better. Continue to check our website for deals and packages.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Todo excesivamente caro, para el servicio y calidad de las instalaciones. No café , ni té durante la estancia por máquina rota, lenta gestión de solución de problemas, un solo lugar para disfrutar de un té o café y se mantuvo sin servício , en el casino tampoco .No mezcladora en lobby bar , motivo por el cual me informaron no podían hacerme mojito. Una verdadera pena
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Resorts World Bimini, Gestion de l’hôtel
So excited to hear that you had a great stay at our property. We do apologize for the unpleasant experience of the coffee machine not working. Every review is a chance for improvement. We hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Ambrose Cartwright, Gestion de l’hôtel
Good Day,Thank you for your feedback,We are deeply sorry to hear that your stay has fallen short of your expectations and our standards. We will try our very best to ensure that your next stay with us will be a memorable and relaxing one.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Maravillosa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Resorts World Bimini, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for leaving your review. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and time at our property.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Resorts World Bimini, Gestion de l’hôtel
So excited to hear that you had a great stay at our property. We hope to see you again soon.