Note fondée sur 640 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par P.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. We hope you will give us the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
Tres prope par contre le matelas creuse dans le centre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par P.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for evaluating our property. We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 11 mars 2020 sur Expedia
La réceptionniste était amicale avec un beau sourire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2020 par P.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your five out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 1 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2018 par Paul Patel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 24 nov. 2016 sur Expedia
Très médiocre, mais pour une nuit c est tolérable surtout par rapport au prix.
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Interstate Traffic noise. Nothing the owners can do about that. The rest is great value for my travel dollar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par P.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your five out of five positive evaluation and feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are glad your experience was pleasant. We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
I booked through Expedia and paid in advance the hotel went ahead and charged me $100 “deposit” for incidentals, they went ahead and charged the amount when I called to make a complaint they said I never stayed with them and they don’t have my details. Pure daylight robbery
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2024 par P.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Your review is quite confusing as you did stay with us, and you are correctly in our system as staying. We have no record of any call from you regarding a complaint and can only presume you called the wrong Red Roof Inn Location. A 100.00 incidentals deposit is required to stay at our hotel and an incidentals deposit is mentioned on the websites. We are sorry to hear you had any confusion when trying to reach our property.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par P.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your five out of five positive evaluation and feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are glad your experience was pleasant. We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Tienen que mejorar el servicio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par P.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. We hope you will give us the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par P.P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your eight out of ten positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon