Note fondée sur 902 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Yves de Montréal

Satisfait!

Publié le 7 août 2015 sur Hotels
Bel hôtel, bien situé et très propre.
4 sur 5
par un voyageur de CAPE CORAL

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 nov. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Staff were courteous and pose a strong desire to accomish our needs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Megan R, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Easy check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Megan R, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
This stay was everything you want in a hotel - hassle free, comfortable, clean, and safe - what more can you ask for?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Megan R, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
This place is disgusting! They allow pets which I would never stay in a hotel like that. Nothing against pets but my kids are highly allergic. We checked out yesterday and my kids are still sick. My son also has bites from fleas or something else on him. The pool and hot tub are both dirty. Hot tub had hair and filth in it, the pool had dead dragonflies and filth in it. We were put in down a hallway where the housekeepers do their laundry and have a break room. I think they slow them to stay in some of the rooms because it was loud all night long, doors slamming, kids yelling. The rooms are so outdated and need new furniture. The towels in the bathroom and not soft but very rough. Our bed linens didn’t look like they was wash and we found a paper folded up in the middle under the sheets. The best part of this place was the breakfast, good variety but they ran out of milk, which meant no cereal out. How can I breakfast place run out of MILK! Staff seemed clueless and most couldn’t understand English. The only communication I got was from the front desk. I had to buy Benadryl for my daughter because her allergies were so flared up. Luckily my son had his medicine with him. Two miserable kids made for a long ride home- 4 1/2 hours. I’m glad this was a one and done because we would never go back again. I can’t believe this is an IHG hotel because I’m a rewards member and that’s not how they usually are! P.S. I have pictures but it’s not letting me post them!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Megan R, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Good but wearing

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Nice staff..showing signs of wear with dirty carpets in the staircases and showers that do not work well and sinks that do not drain
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Megan R, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur de Queens Village

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Staff was amazing!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Megan R, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
4 sur 5
par un voyageur de bath

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Pool closed too early
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Megan R, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Ya man
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Megan R, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!