Note fondée sur 445 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 août 2023 sur Expedia
the room smeled very humid and I don't think the room was cleaned (trash in the bin, dirty towels,...)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Dear Armando,We apologize for the room not being serviced as it should have been. Our staff will be coached on making sure theroom is fresh and trash is taken out to keep the room feeling comfortable. We value your business and hope you give us another chance to serve you.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Thank you Thomas for being a valued guest. We appreciate your business. Our improvement is ongoing and hope you will come back so we may serve you again.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Thank you Richard,We appreciate your business and hope to see you again soon
par un voyageur
Friendly and Helpful
Publié le 4 août 2024 sur HotelsThe staff was very friendly and helpful. The location was very clean. The breakfast was very good. Had a great time there and have no problem returning to thi location for future stays.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Thank you Salvador for your kind review. Please do come back so we may serve you again.Cheers,
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Greetings Todd,Thank you for your valuable business. We hope you will come back and join us when in the area again.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Good hotel, good stay, decent food, and clean. Only complaint was elevator was out but only three fights.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Thank you Muhjah, we really appreciate your business and hope you will come back so we may serve you again.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The elevator was not working. We are disabled and had a room on the top (3rd) floor. No TV signal so no TV. Terrible experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Dear Dawn,We apologize for any inconvenience. We are working to fix the elevator and hoping that will be up very soon. We have the part being shipped to us that will have it up and running soon. I hope you will give us another chance to make your stay more comfortable.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Thank you Steven,Please come back and stay again soon, so we may serve you again.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Dear Chris,Thank you for your valuable business. We hope you will come back and join us soon.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Thank you John! We look forward to serving you again.Kind Regards,