Note fondée sur 147 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par The Crowne Plaza Caparica Lisbon Team, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for choosing Crowne Plaza Caparica Lisbon!We hope to welcome you back soon.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Point positif ; Nous sommes arrivés très tard le soir, le service de restauration a tout fait pour nous satisfaire. Le personnel est d'une grande gentillesse ; Point négatif : Aucun panneau d'indication de l'hôtel à l'approche du site en voiture.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par The Crowne Plaza Caparica Lisbon Team, Gestion de l’hôtel
Dear Michel,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're delighted to hear that our eam went above and beyond to accommodate your late arrival, and it's wonderful to know that you found our staff to be kind and attentive.We appreciate your constructive feedback regarding the signage near our hotel. Your comments are invaluable, and we will certainly look into improving the visibility of our signs to ensure a smoother arrival for our future guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par The Crowne Plaza Caparica Lisbon Team, Gestion de l’hôtel
Dear Stéphanie,We would like to thank you for your preference for Crowne Plaza Caparica Lisbon and for sharing your experience with us.It was our pleasure to host you, and we look forward to welcoming you back in the future for another exceptional experience.Thank you for choosing our hotel!Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel superbe !

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Hôtel excentré de Lisbonne mais très calme et à proximité des plages. Juste une petite réflexion concernant le restaurant : carte pas très riche en choix et surtout pas beaucoup de choix dans les glaces, ce qui est dommage lorsqu’il fait très chaud ! Personnel accueillant, hôtel sublime et prestations très satisfaisantes ! Nous recommandons pour celles et ceux qui veulent un peu de calme après avoir visité Lisbonne 👌
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par The Crowne Plaza Caparica Lisbon Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Marc,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re delighted to hear that you enjoyed our peaceful location and found our hotel to be sublime, with satisfactory services and welcoming staff. Your recommendation means a lot to us!We appreciate your comments regarding the restaurant menu and the limited ice cream selection. We understand how important it is to have refreshing options, especially during hot weather. Please rest assured that we’ll share your feedback with our culinary team to explore how we can enhance our offerings.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another relaxing stay after your next visit to Lisbon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Guest Service , Gestion de l’hôtel
Dear Julien,Thank you for giving us a perfect 10/10! We’re absolutely delighted to know that you had such a positive experience with us. Your feedback is incredibly valuable, and it’s a true pleasure to see that we met your expectations.We can’t wait to welcome you back for another exceptional stay!Best regards,Guest service team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par The Crowne Plaza Caparica Team, Gestion de l’hôtel
Dear Reem,Thank you so much for preferring Crowne Plaza Caparica Lisbon!We truly appreciate you taking the time for a highly appreciated and valued feedback on your experience with us!We look forward to welcome you back at Caparica on a future opportunity!Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Très bel hôtel

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Très bel hôtel, idéalement situé en bord de mer !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Natacha Nunes Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Albertino,We would like to thank you for your preference for Crowne Plaza Caparica Lisbon and for sharing your experience with us.It's a boost for us every time we hear positive reviews such as this. We will be sure to let the team know that they made an impact during your stay.Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Natacha Nunes Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Pierre-Marc,We would like to thank you for your preference for Crowne Plaza Caparica Lisbon and for sharing your experience with us.It's a boost for us every time we hear positive reviews such as this. We will be sure to let the team know that they made an impact during your stay.Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par The Crown Plaza Caparica Team, Gestion de l’hôtel
Dear Elena,Thank you so much for preferring Crown Plaza Caparica Lison!We truly appreciate you taking the time for a highly appreciated and valued feedback on your experience with us!We look forward to welcome you and your lovely family back at Caparica on a future opportunity!Kind regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2023 par The Crowne Plaza Caparica Lisbon Team, Gestion de l’hôtel
Dear Elena, I wanted to personally thank you for taking the time to leave a review of your recent stay with us, even though you rated it 6/10. Your feedback is incredibly valuable to us as it helps us make necessary improvements.We appreciate your honesty and the points you've raised in your review. It's our goal to provide every guest with a memorable and exceptional experience, and it's clear that we have some room for improvement. We are committed to providing the best service and accommodations, and we genuinely hope you'll consider staying with us again in the future, so we can demonstrate the positive changes we're making.Sincerely,