Note fondée sur 88 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Excellent séjour

Publié le 3 déc. 2018 sur Hotels
Passage rapide à l'intercontinental d'Almaty mais séjour parfait. Excellente qualité de service en général: chambre et literie de très bon standing, room service servi comme au restaurant (servi à l'assiette, conservée au chaud, sur une nappe). J'ai pu également profité des installations de l'hotel, tel que la piscine (agréable) et d'une qualité de massage excellente, pour un prix modique eu égard au standing de l'hotel. Enfin le petit déjeuner type buffet est suffisamment fourni et varié.
5 sur 5
par un voyageur

Bel hôtel

Publié le 17 juin 2015 sur Hotels
Séjour de trois nuits. Bel hôtel avec une piscine et un spa agréable. Une vue magnifique sur les montagnes et une partie de la ville. Le seul point négatif étant un personnel peu souriant et parlant pas très bien anglais. Le club executif vaut le coup d'oeil
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Maira Akar, Gestion de l’hôtel
Dear Bard,Thank you very much for choosing InterContinental Almaty and for taking time to share your feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we do hope that you will give us the opportunity to welcoming you back in our hotel.Sincerely,Maira AkarRooms Division Director
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Maira Akar, Gestion de l’hôtel
Dear Tania,Thank you very much for taking time to share your feedback with us. I would like to start by apologizing for not meeting your expectations. We hope that you will give us a chance by staying with us again so we can show that your unsatisfactory experience was an exception. Sincerely,Maira AkarRooms Division Director
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Maira Akar, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for choosing InterContinental Almaty and for taking time to share your feedback with us. We hope you will give us the opportunity to welcoming you back in our hotel. Sincerely,Maira AkarRooms Division Director
3 sur 5
par un voyageur

Inventar alt, Zimmer abgenutzt, zu teuer

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Das Intercontinental zählt zu den besten Hotels in Almaty, die Zimmer sind aber leider stark abgenutzt und das Inventar einschließlich völlig vergilbter Telefone aus den 90er Jahren mindestens zwanzig Jahre alt. Angesichts des Zustandes sind die Übernachtungspreise von rund €400 nicht zu rechtfertigen. Auch das Preis-Leistungsverhältnis der Gastronomie ist schlecht.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Christian Freiherr Von Der Ropp,Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental ALMATY.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to improve the guest experience. We were delighted to welcome you back again and we hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing InterContinental, and if we can be of assistance to you, please contact us directly at +7 701 571 48 11 or reception@interconti-almaty.kz.Sincerely,Guest Service Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Guest Servise Team, Gestion de l’hôtel
English - DetectedEnglishSpanishFrenchRussianEnglishSpanishSource textDear Mr. Carr Bettis,Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental ALMATY.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to improve the guest experience. We were delighted to welcome you back again and we hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing InterContinental, and if we can be of assistance to you, please contact us directly at +7 701 571 48 11 or reception@interconti-almaty.kz.Sincerely,Guest Servise Team
5 sur 5
par un voyageur de Highlands Ranch

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Staff is very friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Maira Akar, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for choosing InterContinental and for taking time to share your feedback concerning our colleagues' services. We hope to welcome you back again.Sincerely,Maira AkarRooms Division Director
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Arthur Ibragimov, Gestion de l’hôtel
Dear Abdulrahman,I'd like to thank you for choosing InterContinental Hotel Almaty and for the time you have found to give as a great review.Your feedback is highly appreciated and it is always wonderful to see that our service was up to the high expectations of our Guest.Looking forwards to your next visit.Kindest regards,Arthur IbragimovFront Office Manager