Note fondée sur 113 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bien placé, bien équipé, spa sympa

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Bien placé, bien équipé, spa sympa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Alexey F/O Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe,Thank you for your stay at our hotel and for your kind feedback, your opinion is very important for us. We are glad to hear that you enjoyed your stay! We hope to see you again!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par Alexey Vyshnevsky. Dostyk Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, Thank you for your stay and taking time to left your feedback, your information is very important for us.
3 sur 5
par un voyageur

A éviter

Publié le 2 oct. 2018 sur Hotels
A éviter... Pas du tout un cinq étoiles, 3 tout au plus... Le personnel est relativement agréable et les lieux sont plutôt propres, mais on est très, très loin des cinq étoiles annoncées !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2018 par Alexey Vyshnevsky. Dostyk Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your stay and feedback, Hope you will like your stay in future.
5 sur 5
par un voyageur

Nice hotel

Publié le 24 mai 2017 sur Hotels
Good stay, hyper-friendly and helpful staff, nice facilities, central, but quite calm location.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Gutes Hotel mit europäischem Standard. Zimmer war sauber und ausreichend groß, Klima hat gut gekühlt aber ließ sich nicht komplett ausschalten. Im Flur im 4. Stock leider sehr laute Klima ohne Wirkung und unangenehmer Geruch. Frühstück war ausreichend, Brot und Kaffee leider Nix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Alexey F/O Manager, Gestion de l’hôtel
Dobryy den'. Blagodarim Vas za prozhivaniye v nashem otele i za ostavlennyy otzyv. Vashe mneniye ochen' vazhno dlya nas. My rady, chto v tselom, vam ponravilos' prozhivaniye u nas. Budem rady videt' Vas vnov'!Ещё198 / 5 000Guten Tag.Vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel und Ihre Bewertung. Ihre Meinung ist uns sehr wichtig. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns insgesamt genossen haben.Wir würden uns freuen, Sie wiederzusehen!
4 sur 5
par un voyageur

Guzel Hotel

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Guzel ve keyifli
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Alexey F/O Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Veysel Nebi,Thank you for your stay with us nad for your kind feedback, your opinion is very important for us. We hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Alexey F/O Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yuliya,Thank you for your stay with us and for your kind feedback! We are glad that you enjoyed your stay.Hope to see you again!
4 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
Shops on the first floor were never open, the majority of staff had no ideas or references for shopping. Very limited ability to charge to room (results in multiple charges and fees for international visitors). Overall, these were small things as the hotel is lovely, the rooms comfortable, the location excellent, and several staff members (Svitlana at reception) are exceptional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Alexey F/O Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cynthia,Thank you for your stay and kind feedback. We hope to see you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
호텔은 오래되어 낡았으나 청결하게 관리되어 있음. 하지만 에어컨이 약히고 작동시 소음이 심한 편임. 예민한 사람은 취침에 방해될 정도임. 아침 조식은 좋았지만 매일 똑 같은 메뉴라 오래 머물 경우 문제가 됨.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Alexey F/O Manager, Gestion de l’hôtel
좋은 오후,숙박과 피드백에 감사드립니다. 당신의 의견은 우리에게 매우 중요합니다!우리는 당신을 다시 만나서 기뻐할 것입니다!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Alexey F/O Manager, Gestion de l’hôtel
Good afternoon,Thank you for your stay and feedback. Your opinion is very important to us!We will be glad to see you again!