Note fondée sur 124 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
69 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Bein
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Small room without kettle, too many people in the pool area. No nearest shops no restaurant to by food, just hotdog, hamburger and pizza poor quality. Problem with parking when we arrived.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconveniences you experienced during your stay.We understand that the lack of a kettle in your room and the crowded pool area were not ideal. Our rooms are designed to provide comfort, but we acknowledge that some guests may have specific needs, and we are always happy to receive suggestions for improvement.Regarding the dining options, we regret that our offerings did not meet your expectations. We strive to offer a variety of food options, and while noting that in addition to the snack-bar service, we have a full buffet service with special and themed dinners, but your comments highlight areas in which we can improve, particularly in providing more diverse and higher quality options.Parking can be a challenge during peak times, and we are sorry for the inconvenience you faced upon arrival. We are continuously working to manage our parking facilities better to ensure a smoother experience for all our guests.Although there are limited shops and restaurants nearby, we hope our on-site services, including the shuttle service, provided some convenience. Your feedback is invaluable as it helps us identify areas where we can enhance our guests' experiences.We hope that despite these issues, you were able to enjoy other aspects of your stay.We would love the opportunity to welcome you back and provide you with a more satisfying experience.Kind Regards,Best Alcázar
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Ya es la segunda vez que estoy en este hotel. Muy buenas habitaciones y unas instalaciones en las que cabe destacar los buenos precios del bar de la piscina. Si añadimos pensión y aparcamiento también a precios muy asequibles el resultado es una estancia altamente recomendable.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Estimado Juan Antonio,Le agradecemos que haya tomado el tiempo para valorar su experiencia en el Hotel Best Alcázar. Su valoración es muy importante para nosotros, ya que nos ayuda a identificar áreas en las que podemos mejorar.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro y ofrecerle una estancia que supere sus expectativas.Reciba un cordial saludo,Best Alcázar
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
La comida y las instalaciones perfectas, la animación mala
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
Vriendelijk personeel bij de receptie en ontbijtzaal. Ruime en schone kamers. Lekker ontbijt met ruime keuze. Het hotel ligt op 20 minuten loopafstand van het strand van La Herradura. Berg op en af maar dat is het dubbel en dwars waard. Wat een heerlijk strand met fijne restaurants! Bedankt voor de gastvrijheid Hotel Best Alcazar :)