Note fondée sur 4 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Don't stay at OYO
Publié le 28 juill. 2022 sur HotelsYes, the OYO hotels are cheap but they're still not worth it. Choose a dorm instead. Everything would be better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, we are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Amelia.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2020 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating, Muhammad! Hope to welcome you again soon. Regards, Leo
par un voyageur
Publié le 17 juin 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 déc. 2019 sur Expedia
The location and the cleanliness is OK.
But i stay at 2nd floor and there is something is vibrate at ceiling from midnight until morning
Can't sleep very well.😔😔
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2019 par Zara, Gestion de l’hôtel
Hi, We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in the care of future guests more resolutely. Regards, Zara