Note fondée sur 466 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Une horreur absolue, la chambre puait comme pas possible, impossible de se sentir bien à l'intérieur et imoossible de respirer convenablement la nuit, ODEUR HORRIBLE ET INSUPPORTABLE, odeur aussi affreuse dans le lobby et petit dejeuner infecte. Même gratuit, nous ne retounerions jamais dans cette chambre, un conseil, reservez ailleurs !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par hursh, Gestion de l’hôtel
•Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry that your recent stay at our establishment didn’t meet all your expectations. Our team members are always on hand to assist with any issues you may have. Thank you for bringing this to our attention; we will certainly investigate this matter so that we can better ensure the comfort and satisfaction of our guest in the future. We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience. Best regards, Americas Best Value Inn.
3 sur 5
par un voyageur

Décevant

Publié le 2 déc. 2019 sur Hotels
Système d'air conditionné, même arrêté et débranché faisait un bruit insupportable, toute la nuit. La réceptionniste n'a pas semblé s'en préoccuper, c'était le vent!!! Pour le reste, chambre moyenne, avec environnement moyen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Arturo , Gestion de l’hôtel
Merci de rester avec nous, nous espérons vous revoir bientôt.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par rb, Gestion de l’hôtel
thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
The big space of the room was nice. But the breakfast was not good at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par hursh, Gestion de l’hôtel
•Thank you for your positive feedback. We are delighted to know you had a pleasant stay. We take pride in catering to our guest needs the best way we can, and we appreciate your kind words. We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best regards, Americas Best Value Inn
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
We had flies in room. Unable to sleep at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par hursh, Gestion de l’hôtel
•Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry that your recent stay at our establishment didn’t meet all your expectations. Our team members are always on hand to assist with any issues you may have. Thank you for bringing this to our attention; we will certainly investigate this matter so that we can better ensure the comfort and satisfaction of our guest in the future. We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience. Best regards, Americas Best Value Inn
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par hursh, Gestion de l’hôtel
•Thank you for your positive feedback. We are delighted to know you had a pleasant stay. We take pride in catering to our guest needs the best way we can, and we appreciate your kind words. We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best regards, Americas Best Value Inn.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024
Great place and reasonable price!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par hursh, Gestion de l’hôtel
•Thank you for your positive feedback. We are delighted to know you had a pleasant stay. We take pride in catering to our guest needs the best way we can, and we appreciate your kind words. We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best regards, Americas Best Value Inn.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Nice staff at
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par hursh, Gestion de l’hôtel
•Thank you for your positive feedback. We are delighted to know you had a pleasant stay. We take pride in catering to our guest needs the best way we can, and we appreciate your kind words. We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best regards, Americas Best Value Inn.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Clean and quite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par hursh, Gestion de l’hôtel
•Thank you for your positive feedback. We are delighted to know you had a pleasant stay. We take pride in catering to our guest needs the best way we can, and we appreciate your kind words. We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best regards, Americas Best Value Inn.
5 sur 5
par un voyageur

Great place!

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Very friendly service. Spacious room. Very quiet and comfortable stay!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par hursh, Gestion de l’hôtel
•Thank you for your positive feedback. We are delighted to know you had a pleasant stay. We take pride in catering to our guest needs the best way we can, and we appreciate your kind words. We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best regards, Americas Best Value Inn