Note fondée sur 513 évaluations de clients
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3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 18 avr. 2018 sur Hotels
par un voyageur de Montreal
Publié le 13 sept. 2016 sur Hotels
A great but it's in the middle of a nowhere but I knew and it's was fine for me. Perfect for an overnight stay during a bike trip
par remy de france
pour une nuit c'est juste passable
Publié le 5 juill. 2014 sur Hotelschambre equipée d'une cuisine; mais propreté douteuse dans l'ensemble : couloir encombrés de vieux clims , megots et canettes autour des entrées latérales.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Sherrie, Gestion de l’hôtel
We appreciate your business look forward to having you back again
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
The bed was very comfortable. Although the room needed some updates, it was OK. Good enough for a transcient night
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Burlington
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Sherrie, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Sherrie, Gestion de l’hôtel
Thanks for sharing your experience
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Sherrie, Gestion de l’hôtel
Thanks for sharing your feedback we appreciate your business. GM Sherrie Peerman 434-369-4000
par un voyageur
The absolute WORST
Publié le 19 août 2024 sur HotelsThis is the worst hotel ever they do not honor your online bookings even after calling to confirm the morning before but you’re in the wrong for asking questions like why and all they can say is Idk I wouldn’t recommend the wild animals to stay here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par LM, Gestion de l’hôtel
We are sorry that your stay was not acceptable, and our General Manager has reached out to you concerning your issues. While we value our guest feedback, we also take pride in our hotel and staff. Best to you.