Note fondée sur 12 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
bedauerlich, daß dad Personal der deutschen Sprache nicht mächtig ist!!!
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Old hotel but well maintained service too bad. The chef went home before closing time.
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
They DO NOT have staff at night. We tried to check in and call for assistance but were unable to do so. We ended up going to another hotel that was open and had a receptionist. We could not check into this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Hotel Ladenmühle, Gestion de l’hôtel
Hello,an information sign with two phone numbers was placed in the main building by the key boxes. Unfortunately, when you called your colleague at 00:25, there was no visible number to call back ... you were like "unknown". Our hotel allows late check-in until 23:00. Unfortunately you did not text us in advance (as other guests do) that you would have an even later Check-in. We unfortunately do not have, and do not state that we have, a 24/7 hotel reception.
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
A beautiful hotel in a beautiful area! Hardly easily accessible, but worth the climb into the Erzgebirge! Facilities all shiny and new; rooms very nice. I think, however, that they made a big mistake by setting up an electronic order menu in the restaurant. It’s just exactly like McDonald’s: you make your selections on an electronic board and pay at the board. Everything is ala carte. Then you take your beverages out of a cooler and grab a bottle opener. Tap beer, for some reason, still has to be ordered at the bar and paid in cash. Meals are delivered to the table on a plastic tray—- just likeMcDonalds. Way to ruin a rustic hotel experience!!!
par un voyageur
Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
Schönes Hotel. Schöne Gegend. Zahlsystem beim Abendessen wie bei MacDonald und somit etwas unpersönlich. Personal nur tschechisch und dadurch ab und zu Kommunikationsprobleme. Für den Preis aber echt ein gutes Hotel.
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 mars 2024 sur Hotels