Note fondée sur 619 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Nice Hotel, Pleasant stay Only downside was the pillows were a little small and the pool did not appear to be open but just came at the wrong time Overall very pleasant stay though.
4 sur 5
par un voyageur

Nice overall

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Over all it was good. I only scored a 3 on condition because the entry light only flickered, the toilet kept running and the tub didnt have safety strips. A lot had been upgraded and looked nice. I reported the light and toilet.
3 sur 5
par un voyageur

Great people. Conditions of hotel not so great

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
They were friendly. I have stayed there before but it’s seems they have let the property go. The first room I was in the lights kept flickering and could not get hot water in the shower. And when I did report it to the gentleman at the front desk I was just met with a stare before he finally asked if I would like to switch rooms. Everyone else I encountered at the desk was very friendly and helpful. The people were great the room not so much.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Great, convenient stay
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Florissant

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Expedia