Note fondée sur 68 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
67 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Not open
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced, Amy! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
My door wouldn't lock and sheets and towels were filthy. Didn't stay at hotel. Would like refund. Conditions were completely unacceptable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
We are sorry for the inconvenience caused to you, Michael! We will surely look into this issue and will put our best efforts to enhance your experience. Regards, Eva
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hey, Roger! thank you for taking your precious time to rate us, We will be working even harder to make your stay memorable. Regards, Barbara
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Joe, Gestion de l’hôtel
Hi, Jose! Thanks a lot for staying with us. We hope to welcome you again with a wonderful experience further. Regards, Joe
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Lorinda! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Re-served a room Then I get there and had no room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced, Anthony! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Helped put a tv in a room. Tile in the bathroom was damages and covered in duc-tape. Floor felt like it was collapsing. Found bed bugs in the room. Booked a 4 night stay and was there less than 4 hours. And still unable to acquire a refund on my money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Trenton! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hi, Lala! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Ava
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hi, Dana! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Ava