Note fondée sur 322 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
It was cleaner than the last time we stayed we will stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nancy, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Natalie #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Mold on ceiling shower area, plugs not working, feet got dirty walking to shower, excessive cigar and cigarette butts on ground just outside room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Joseph, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Your comments are highly valued, and we are genuinely sorry to learn that your recent experience was not as positive as we would have liked. Your comments help us identify areas for improvement, and we are committed to using them constructively. If there are specific details about your stay that you believe we could have handled better, please do not hesitate to reach out to us to further discuss your experience.Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur de Friendswood

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Close to work
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ranjit, Thank you for the 5-star rating! Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
No complaints
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rebecca, Thanks for your review, we really appreciate the support. Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
I booked 2 rooms with 2 queen beds. Expedia booking. When arriving at the Motel 6 they one had a booking for 1 room not 2. So had to pay extra for the 2nd room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nate,Thank you for sharing your review. We would like to apologize for the misunderstanding that may have occurred during your recent stay with regard to your reservations issues. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels