Note fondée sur 110 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2018 sur Hotels
Chambre confortable et propre. Petit déjeuner de base. Personnel à l'accueille sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2018 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thank you sharing your experience. We hope that will come again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2022 sur Expedia
Super clean, room was well set up, beds were decent. I recall 4 minor negatives about the stay: 1) the window curtain was separated at the bottom therefore the AC unit blew it open. 2) the inside curtain was missing, you could clearly see into the room, I mitigated this with electrical tape. 3) there was nochain lock on the door. The brackets were there. But the chain had been ripped off. On top of that the deadbolt would not lock because it was offline camted about 2 mm and I did not have the strength to pick the door up to get it locked all the way. I corrected this by putting two tables and a chair in front of the door. 4) Not really a Big Deal, but I believe there was only one Coke machine at the hotel and the credit card piece was offline, the dollar insertion piece wouldn't accept a regular size dollar. Ultimately, I resorted to coinage 10 quarters for $2.50. With two attempts I was able to insert nine quarters and the 10th one disappeared both times so that Coke machine now owes me 50 cents.
3 sur 5
par un voyageur de BOGOTA

Publié le 26 juill. 2022 sur Expedia
habitaciones recién remodeladas, las instalaciones descuidadas
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2022 sur Expedia
Is close to everything
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2022 sur Expedia
Very friendly people and nice
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mars 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Other than no TV it was great

Publié le 23 sept. 2021 sur Hotels
Everything was great except i paid that much an the tv didnt work an i was there 3 nights i had to go buy a laptop just for something to do
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2021 par Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate the comments, especially with regards to your opinion of our tv. We hope to see you again to provide you with an exceptional level of service and hospitality.