Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Unfriendly staff at the reception, unwilling to answer a few questions about getting around the city. The only reply that I heard was "I do not know".
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Globetrotter, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the unfriendly service you received at the reception and for the lack of assistance with your questions about getting around the city. Your feedback is important, and we will address this with our team to ensure better service in the future.We appreciate your input and hope to have the opportunity to provide you with a better experience on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Globetrotter, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your review of your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback as it helps us to continually improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel à rénover trop dans son jus

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Hôtel sans enseigne, peu connu des taxis qui renvoient sur l’autre best western. Décoration bloquée dans les années 80 plus que défraîchie. si vous aimez le beurre fondu allez-y car aucun système de réfrigération sur le buffet de petit déjeuner qui reste néanmoins très copieux N’oubliez pas votre transfo car aucun port usb Le seul plus hôtel proche du métro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Globetrotter, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your review. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Globetrotter, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We greatly appreciate your input and are delighted to hear that you had a pleasant stay with us. Your comments about the cleanliness of the room and the comfort of the bed are truly valued.We continuously strive to improve our services, and your feedback helps us immensely in this process. If there is anything else you would like to share or if you have any further suggestions, please do not hesitate to reach out.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Globetrotter, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating. We appreciate your feedback
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Globetrotter, Gestion de l’hôtel
Hi! Thank you for take the time to review your stay with us. It means a lot to us! Regards Globetrotter
1 sur 5
par un voyageur

Scammers

Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels
Had to book twice the same nights after needing a trip extension, and impossible to get a refund for the 2 nights that were already booked. Do not waste your time or money there. Oh, and the pool is not working, nor the spa. Of course you'll know it only after getting there, and after they got your money. Scammers.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2023 sur Expedia
Les chambres ont besoin d'être rafraîchies d'urgence. Les moquettes sont tellement tachées qu'elles apparaissent sales. Certains meubles sont en train de perdre des lamelles de faux cuir. Les chambres standards me font penser à des chambres de motel au bord de l'autoroute.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Globetrotter, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
3 sur 5
par un voyageur de Winnipeg

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
It would be good to note that there isn't much air circulation or fans in the rooms -- this can be challenging during the summer months.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Globetrotter, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this up! We appreciate your feedback regarding the air circulation in the rooms, especially during the warmer months. We understand how important it is to have a comfortable climate in your room, and we will definitely look into ways to improve this, such as offering fans or enhancing ventilation.We hope to have the opportunity to welcome you again and ensure your stay is as comfortable as possible. Thanks again for your valuable input!