Note fondée sur 502 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Montréal
Publié le 5 nov. 2019 sur Expedia
Enregistrement rapide et simple. Endroit propre et tranquille
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Customer service is great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Bonnie, We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Debbie, Thank you for the perfect rating! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Marian,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
It was just fine, everything you expect in a basic hotel/motel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Joshua,Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. It means a lot to us, and we truly hope that you had a great experience with us. Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Richard, Thanks for your recent rating. Your input is highly valuable to us as we continuously strive to enhance our services. We hope your experience with us was enjoyable, and we would love to host you soon. If there are any areas where we can improve or if you have any suggestions for us, please do not hesitate to share them. Your feedback helps us ensure that we meet and exceed your expectations. Many thanks once again, and we look forward to your next visit. Natalie #team6