Note fondée sur 173 évaluations de clients

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4,6 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2022 sur Expedia
Great location, great room with a jet bathtub perfect for relaxing after a hike. Great breakfast, nice staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2022 par Zoe, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay. We are glad you benefitted from a jacuzzi spa bath after a day on the fells. Thank you for your kind words towards the staff and the continental buffet style breakfast. Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2019 sur Expedia
Brathay Lodge permet de découvir Ambleside à pied tout en nous faisant profiter du calme du green de l'église principale. Les chambres sont élégantes et soignées. L'accueil est chaleureux et efficace. Attention toutefois à bien prévenir la direction à l'avance si vous comptez arriver après 18h. Toutes les chambres proposent une baignoire avec jacuzzi, et certains, comme moi, pourraient préférer une douche plus confortable, avec une consommation d'eau plus conforme aux préoccupations écologiques de notre époque. Le petit déjeuner est parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Csilla, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de commenter Brathay Lodge. Nous sommes s'il vous plaît, vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons que vous resterez avec nous lorsque vous serez à Ambleside. Sincères amitiés
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The staff were friendly and very helpful. We stayed for 4 nights and the room was never cleaned in that time. I question the parking policy whereby guests booking directly with the hotel they receive free parking, whereas booking via an agency I am required to pay £12/day extra for parking. Please see this from a guests perspective rather than your own profitability. All guests should be treated equally regardless of which channel they used to find and book the accomodation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Brathay Lodge, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you found our staff friendly and helpful during your stay. Providing exceptional service is our top priority, so it’s great to know that our team made a positive impression.I sincerely apologise for the housekeeping oversight during your stay. We ask that via your 'welcome letter' that is in all rooms, should you require a daily service, that you pop the "please service my room" sign provided in each room on the outside of the door as and when you require, this is general practice. It is also advisable not to leave sharp objects (fillet knife) in the tied up bin liner on departure.Regarding the parking policy, we understand your concerns and appreciate you bringing this to our attention. Our goal is to offer competitive rates and benefits to all our guests, and we value your perspective on this matter. We are continually reviewing our policies, and your feedback will be an important part of that process as we strive to improve the experience for all our guests. We're pleased that you received the best room rates and found free parking within the village.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a stay that exceeds your expectations.Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
very accommodating, clean and great location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Carol, Gestion de l’hôtel
Thank you so much, Dayna, for your wonderful review! We're thrilled to hear that you found our accommodations clean and conveniently located. Your kind words motivate us to keep providing top-notch service. We look forward to welcoming you back soon!Best regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Carol, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Zoe, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving us top marks for your recent stay with us. We hope to see you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Zoe, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our accommodation.We hope to welcome you back to stay with us in the future. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Karen, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review, we are pleased you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Zoe, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving us top marks on your recent stay with us. We hope to see you again.