Note fondée sur 142 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
The room is full of roaches. On the floor and in the bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par jn, Gestion de l’hôtel
Thanks for coming to us and sharing. We have a Pest control regular service , it does break through occasionally. Sorry ! Sorry !
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Didn’t get a chance to stay , bathroom was bad , shower was dirty , green BIG lizard was on wall.
par un voyageur
Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
No reserven aqui!!
Publié le 6 juin 2024 sur HotelsTerrible!!! El hombre no le gustan que hagan la reservacion online y es muy malcriado. Recomiendo a Hotel.com que los eliminen de esta pagina. El hombre hace que uno cancele la reservacion online para que entonces pueda aceptarte y poder quedarte en este terrible lugar.
par un voyageur
Nice room for price
Publié le 12 mai 2024 sur HotelsNice room and good price. Only complaint is I did the reserve now pay at property. They charged my card at noon and planned to use a different card when I got to property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Jn, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot for choosing us and responding. Do visit us again. As for Credit card , I see one card in expedia website and same card in our system(Ending in 1534).There must be some mis-understanding. We dont change card without your knowledge. Thank !!!
par un voyageur
Bad condition
Publié le 2 mars 2024 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par JN, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear you were unhappy. Apologize for whatever caused it. I will look in to that room and we will address to any shortcoming in the room
par un voyageur
Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par JN, Gestion de l’hôtel
Sorry for your experience. We will address your concern and cure them. Thank for drawing our attention. orry again