Note fondée sur 142 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
68 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
The room is full of roaches. On the floor and in the bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par jn, Gestion de l’hôtel
Thanks for coming to us and sharing. We have a Pest control regular service , it does break through occasionally. Sorry ! Sorry !
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Didn’t get a chance to stay , bathroom was bad , shower was dirty , green BIG lizard was on wall.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

No reserven aqui!!

Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
Terrible!!! El hombre no le gustan que hagan la reservacion online y es muy malcriado. Recomiendo a Hotel.com que los eliminen de esta pagina. El hombre hace que uno cancele la reservacion online para que entonces pueda aceptarte y poder quedarte en este terrible lugar.
5 sur 5
par un voyageur

Nice room for price

Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Nice room and good price. Only complaint is I did the reserve now pay at property. They charged my card at noon and planned to use a different card when I got to property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Jn, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot for choosing us and responding. Do visit us again. As for Credit card , I see one card in expedia website and same card in our system(Ending in 1534).There must be some mis-understanding. We dont change card without your knowledge. Thank !!!
1 sur 5
par un voyageur

Bad condition

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par JN, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear you were unhappy. Apologize for whatever caused it. I will look in to that room and we will address to any shortcoming in the room
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par JN, Gestion de l’hôtel
Sorry for your experience. We will address your concern and cure them. Thank for drawing our attention. orry again