Note fondée sur 401 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Laith Naber - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Fabrice,We're delighted to hear that you had a wonderful stay at Amman Marriott Hotel! We look forward to welcoming you back again in the future for another Memorable Stay!Warm Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Exceptionnel hôtel à Amman

Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
J ai décidé de séjourner pour 2 jours dans cet établissement et je n ai pas été déçu ! C est l endroit parfait pour une famille ou des hommes d affaires avec 3 restaurants ! 2 piscines et hammam et sauna, jacuzzi etc.. la sécurité est parfaite et la chambre un vrai cocon ! Bref c est mon hôtel préféré
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Laith Naber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques Olivier, Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you thoroughly enjoyed your two-day stay at Amman Marriott Hotel.It's fantastic to know that our property met your expectations and provided the perfect setting for both families and business travelers alike. We're delighted that you appreciated our variety of amenities, including our three restaurants, two swimming pools, steam room, sauna, jacuzzi, and more.Ensuring the safety and security of our guests is always our top priority, and we're glad to hear that you felt secure during your stay. We're also pleased to hear that your room provided a cozy and comfortable retreat, like a real cocoon.Thank you for making us your favorite hotel in Amman! We can't wait to welcome you back for another exceptional experience in the future.Warm regards,Laith Naber, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2023 par Laith Naber, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Melki,I would like to take this opportunity to thank you for choosing our hotel for your recent stay and for taking the time to post your rating here.Looking forward to welcoming you again in the near future.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2022 par Laith Naber, Gestion de l’hôtel
Thank You
4 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 10 déc. 2021 sur Hotels
L"s chambres auraient besoin d'une petite mis à jour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2021 par Laith Naber, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent stay at Amman Marriott Hotel. It’s great to hear that you enjoyed our hotel during your stay. As your comfort and well-being are always our highest priorities. Thank you for sharing your thoughts and we hope to have the opportunity to serve you again! Sincerely, Laith Naber, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Magnifique hotel mais....

Publié le 5 mai 2019 sur Hotels
Un tres bel hotel qui vous installe un lit de camp pour un de vos 3 enfants adultes. En outre, nous avons du attendre l’installation de cet extra bed lors d’une arrivée à 18:30! Et une salle de bains pas à la hauteur de la gamme de l’hotel. Cependant, les parties communes sont superbes et le service agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2019 par Salah Khateeb, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing Amman Marriott Hotel for your recent stay. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. As your comfort and well-being are always our highest priorities. We apologize for any inconvenience caused and we hope to have the opportunity to serve you again! Sincerely, Salah Khateeb, Director of Room Operations
4 sur 5
par un voyageur

Bien mais travaux en cours!!!

Publié le 26 avr. 2019 sur Hotels
Notre chambre était située au 5è étage,et des gros travaux étaient en cours à cet etage :bache plastique,gravas,ouvriers travaillant à proximité. De plus le ménage de la chambre n'a pas été fait le 1 er jour,et pas de bouteilles d'eau.Dommage
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2019 sur Expedia
Chambres minuscules très datées Salle de bain de même Linge de toilette bas de gamme Vue inexistante sur la climatisation et le chantier de la piscine qui évidemment était inutilisable mais non précisé lors de la réservation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Salah Khateeb, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to take this opportunity to thank you for sharing a review with us related to your recent stay at Amman Marriott Hotel. I'm a little disappointed to know that you thought our hotel deserves a 3 out of 5 and did not meet your expectations. Please rest assured that I have passed your comments to my fellow management team so they can solve the issues moving further. We hope to welcome you again at our Hotel. Sincerely, Salah Khateeb, Director of Room Operations
5 sur 5
par un voyageur

Grand hotel de luxe

Publié le 23 avr. 2019 sur Hotels
Le petit déjeuner est de premier plan (chaud / froid) et plats à la demande. Chambre grandes et bien aménagées. Personnel en nombre suffisant. Rue calme, aucun pb pour trouver un taxi. Retrait DAB dans le hall ainsi qu'un comptoire Hertz.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2019 par Salah Khateeb, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent stay at Amman Marriott Hotel. It’s great to hear that you enjoyed our hotel during your stay. As your comfort and well-being are always our highest priorities. Thank you again and safe travels! Sincerely, Salah Khateeb, Director of Room Operations
5 sur 5
par un voyageur de paris

Parfait

Publié le 29 déc. 2017 sur Expedia
Personnel très accueillant. Une nuit seulement mais largement le temps d’apprecier et de considérer que tout est a la hauteur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2017 par Showda Shishani , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent stay at our hotel. It’s great to hear that you enjoyed our hotel during your stay. Thank you again and safe travels! Sincerely, Salah Khateeb, Director of Room Operations