Note fondée sur 11 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2020 par NASER GHAZAL, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your nice review, even that it is late.
1 sur 5
par un voyageur de Boston, MA

Publié le 18 août 2019 sur Expedia
The time we stepped into the room we had to call front desk for few issues, like shower room door came off, door handle broken, TVs not working, filthy toilet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par Naser Ghazal, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sir: We apologize that you had such bad experience, I was informed and the maintenance records also shows that your door handle and shower door was repaired immediately, for the T.V you had the remotes switched. However, our sincere apologies .
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2019 sur Hotels
It was nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2019 par Naser Ghazal, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur

it is a fantastic hotel

Publié le 6 août 2019 sur Hotels
it is a fantastic hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. You will have 10% off on your next visit as way to show gratitude to your nice comments.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2019 par Naser Ghazal, Gestion de l’hôtel
Thank you for your nice review, and we welcome you any time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mr. Shaheen: I want to thank you for your nice review, and I'm glad that your stay was comfortable. As a way to show our gratitude, we are offering you 10% off on your next stay. NASER GHAZAL
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2018 par NASER GHAZAL, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mai 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

A great stay

Publié le 24 févr. 2018 sur Hotels
The hotel rooms are very clean and the beds are comfortable. The service provided by reception and the manager is exceptional - arranging transportation to and from the airport. The area has plenty of restaurants in walking distance and felt safe to us. There was a full breakfast there but not geared towards Western tastes. If you are not adventurous, plan breakfast elsewhere. TV was a bit of an issue. Showers are a little small but not an issue for us. We would stay there again. It is also hard to find hotels with rooms big enough for a family of 5, and this one allowed us to stay together.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2018 par NASER GHAZAL, Gestion de l’hôtel
Hello Patty: Thank you for your nice review.