Note fondée sur 27 évaluations de clients

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4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2019 sur Expedia
Ok pour un 3 étoiles Loin du centre villr Hall à l oriental bling bling
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par Nadin Ismail, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Aicha, Thank you for choosing to stay at Harir Palace Hotel and for taking the time to share your valuable feedback. We are glad that you liked our hotel. We hope that you would consider us again on your next travel. Best Regards
5 sur 5
par un voyageur

Bonne adresse en centre-ville

Publié le 9 avr. 2018 sur Hotels
Très propre, chambre spacieuse, très bon wifi, belle salle de sport grande et bien équipée, bon accueil. Point négatif pour le petit déjeuner (ni fruits, ni produits laitiers, ni jus...)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2018 par Nadin, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you for choosing to stay at Harir Palace Hotel and for taking the time to share your valuable feedback. We are glad that you liked our hotel. Your comments were taken into consideration and were shared with the concerned departments to check and take action. we hope that you would consider us again on your next travel. Best Regards
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Hotel très récent, personnel très agréable

Publié le 22 janv. 2018 sur Expedia
Hotel très récent, personnel très agréable Seul bémol, le petit déjeuner, pas à la hauteur du reste de l'hôtel (salle de restauration triste, choix limités)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2018 par Nadin Ismail, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, Thank you for choosing to stay at Harir Palace Hotel and for taking the time to share your valuable feedback. We are glad that you liked our hotel. Your comments were taken into consideration and were shared with the concerned departments to check and take action. we hope that you would consider us again on your next travel. Best Regards
5 sur 5
par un voyageur de Tulkarem

Publié le 5 déc. 2019 sur Expedia
Great place but not easy to access taxis in the area
4 sur 5
par un voyageur de Almelo

Publié le 3 août 2019 sur Expedia
Ontbijt vind ik minder goed, er is geen meer verschillende soorten. Elke dag het zelfde.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2019 sur Hotels
Ligger i en förort. Inte långt in till stan men trafiken kan vara rätt intensiv. Inte jätte stor frukostsutbud. Hade önskat att engelskan var lite bättre hos kvinnan som stog i receptionen. I det stora hela så var hotellet rätt bra.
5 sur 5
par un voyageur de Wake Forest

Publié le 24 mai 2019 sur Expedia
Great hotel! Would stay in again. Great location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2019 par Khalil Al`Areh, Gestion de l’hôtel
Dear Diane Greeting From Harir Palace Hotel, what an amazing review! Thank you for taking the time for sharing your feedback. Hope to welcome you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Overall pleasant stay. Would book again

Publié le 26 mars 2019 sur Hotels
Friendly staff, good amenities, quiet location,clean rooms, good breakfast, Downs:1. Our floor ( 6th) had a light sensor only at the elevator. Lights went on when exiting elevator. But when exiting room, sensor did not turn on and we had to walk in the dark. 2. Request to room service for water was acknowledged, but never received water
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par Nadin Ismail, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you for choosing to stay at Harir Palace Hotel and for taking the time to share your valuable feedback. We are glad that you liked our hotel. We hope that you would consider us again on your next travel. Best Regards