Note fondée sur 366 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 mai 2024 sur Expedia
Great hotel next to the airport with a dedicated team. Thanks again to the engineering manager for his spontaneous help on our car issue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par reservation manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time and effort to give us your feedback, following your recent stay at the Opal Hotel Amman. We are happy to know that we were able to meet your expectations and we all look forward to welcoming you back to our hotel, in the nearest future.
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
Bon restaurant mais hotel isolé, chambres tristes et petites.
Parce que la porte entre piscine et spa était fermée, j'ai dû en peignoir sortir dans le parking; prendre des escaliers jusqu'au massage où personne n'était au rendez-vous et où je suis tombé en glissant sur des carrelages qu'on venait de savonner. J'ai dû annuler ma séance!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2023 par reservation manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing to stay at Opal Hotel Amman and for taking the time to write to us. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.We truly appreciate you sharing your experience during your stay.Your feedback has been taken into serious consideration and have been discussed with the concerned department and manager, for necessary feasible actions. We all look forward to welcoming you back to the Opal Hotel Amman, in the not too distant future, and give us the opportunity to regain your confidence in our service.
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2023 sur Expedia
tres bel hotel avec des chambres spacieuses et un excellent petit déjeuner. excentre de la ville et rien aux alentours donc bien lorsqu’on est vehiculé
manque une piscine extérieure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par reservation manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time and effort to give us your feedback, following your recent stay at the Opal Hotel Amman. we are happy to know that we were able to meet your expectations and we all look forward to welcoming you back to our hotel, in the nearest future.
par un voyageur
Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Grand espace, literie de qualité.
Salle de sport et piscine décevants (petits, chaud, espace peu agreable).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par reservation manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time and effort to give us your feedback, following your recent stay at the Opal Hotel Amman. we are happy to know that we were able to meet your expectations and we all look forward to welcoming you back to our hotel, in the nearest future.
par un voyageur
Parfait pour un séjour court et point de chute
Publié le 14 mai 2023 sur HotelsHôtel pas mal pour un séjour court après arrivée à Amman ou avant de reprendre l’avion
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2023 par reservation manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time and effort to give us your feedback, following your recent stay at the Opal Hotel Amman. we are happy to know that we were able to meet your expectations and we all look forward to welcoming you back to our hotel, in the nearest future.
par un voyageur
Publié le 9 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2023 par reservation manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time and effort to give us your feedback, following your recent stay at the Opal Hotel Amman. we are happy to know that we were able to meet your expectations and we all look forward to welcoming you back to our hotel, in the nearest future.
par un voyageur
Publié le 18 mars 2023 sur Expedia
Hôtel de transit très correct. Nous avons été satisfaits par notre nuit dans cet établissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2023 par Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Mounir,Thank you for taking the time and effort to give us your feedback, following your recent stay at the Opal Hotel Amman. we are happy to know that we were able to meet your expectations and we all look forward to welcoming you back to our hotel, in the nearest future.
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2023 sur Expedia
Magnifique hôtel ! J’ai passé un excellent séjour dans cet hôtel digne d’un 5 étoiles, tout était parfait de la chambre au personnel. Excellent petit déjeuner copieux et varié. Le meilleur hôtel qualité /prix.
Sinon bon à savoir, le spa et la piscine sont non mixtes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2023 par Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Amini,Thank you for taking the time and effort to give us your feedback, following your recent stay at the Opal Hotel Amman. we are happy to know that we were able to meet your expectations and we all look forward to welcoming you back to our hotel, in the nearest future.
par un voyageur
Moyen
Publié le 23 janv. 2023 sur HotelsAttention la piscine est non mixte. Déception pour nous, qui avions réservé cet hôtel pour profiter en famille de la piscine, avant de prendre l’avion. Cela n’était pas clairement précisé sur l’annonce. Restaurant moyen, et froid. Massage au spa de très mauvaise qualité. Bon état de l’hôtel et des chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2023 par Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Boyer,Thank you for taking the time and effort to give us your feedback, following your recent stay at the Amman Airport Hotel.It is with regret to note that you found most of services and facilities to your dissatisfaction and that you were extremely disappointed with the overall service that we have provide in our hotel.As it is feedback from our valued guests that enables us to improve, we truly appreciate your honest comments and for sharing your experience while in-house particularly the issues you have faced during your stay.As this is not the level of service and facilities we strive to offer and provide our valued guests, on behalf of the management and staff, please accept my sincere apologies for the inconvenience caused to you and we are sorry for not being able to meet your expectations fully on this occasion. Meanwhile, I sincerely hope none of the misgivings will completely hinder you from considering a repeat stay with us and we look forward to welcoming you back to Opal Hotel Amman, in the not too distant future.
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2022 sur Expedia
Bien situé, service du personnel au top !
Hamam piscine magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2023 par Reservation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. malika,Thank you for taking the time and effort to give us your feedback, following your recent stay at the Opal Hotel Amman. we are happy to know that we were able to meet your expectations and we all look forward to welcoming you back to our hotel, in the nearest future.