Note fondée sur 256 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Great place
Publié le 3 août 2024 sur HotelsGreat employees especially at breakfast and Pool bar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Dimitrios Kotsifakos - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,Thank you for your kind review! We’re delighted to hear that you had a positive experience during your stay at Sheraton Amman Al Nabil Hotel and that our team made a lasting impression on you. We take great pride in our team's dedication to providing exceptional service, and your kind words are a testament to their hard work and commitment.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay.Warm regards,
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Dimitrios Kotsifakos - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear dominique,We're delighted to hear that you had a wonderful stay at Sheraton Amman Al Nabil Hotel! We look forward to welcoming you back again in the future for another memorable experience!Warm regards,
par un voyageur
Excellent
Publié le 29 juill. 2024 sur HotelsService restauration au top niveau
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Dimitrios Kotsifakos - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,We're delighted to hear that you had a wonderful stay at Sheraton Amman Al Nabil Hotel! We look forward to welcoming you back again in the future for another memorable experience!Warm Regards,
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2023 par Dimitrios Kotsifakos, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Bel hôtel !
Publié le 5 sept. 2022 sur HotelsLe séjour dans cet hôtel était très bien, la piscine extérieure est incroyable et c’est assez proche de la ville pour profiter d’Amman.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Khaled Mwaswas, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your time in sharing your recent experience with us.I am glad to know you have noticed the level of service the team has provided to ensure you have an unforgettable experience. I have shared your comments back to the team and they are proud to have exceeded your expectations.We look forward welcoming you back again soon!Sincerely,Khaled Mwaswas,Assistance Director of Guest Services
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2022 sur Expedia
Tout etait parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2022 par Oday, Gestion de l’hôtel
Thank You for choosing our hotel.
Looking forward to see you soon.
par un voyageur de Caen
Publié le 14 mai 2019 sur Hotels
hormis la problématique au moment du check-in, tout s'est bien passé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2019 par MunaSam, Gestion de l’hôtel
Dear Ludivine,
Thank you for your review posted on expedia.com.
Glad to hear that your stay went well, and apologies for your arrival experience that was not to your expectations.
Best Regards.
par un voyageur
Disappointment
Publié le 27 janv. 2018 sur HotelsI am sorry, but the hotel is too old, need to have a refresh decoration. Program TV without attractive sport channels. The price is not justifying the level but may be the name notoriety.
Never more again.....
par un voyageur
Great as always
Publié le 25 août 2024 sur HotelsAS always the property exceeds my expectations. Great staff, warm welcome and high quality service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Dimitrios Kotsifakos - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Samir,Thank you for your wonderful review! We’re honored to have earned your trust to be your home away from home. It’s our goal to provide a warm welcome and top-notch service and we are delighted to know that we consistently exceed your expectations.Safe travels, and see you next time!Best regards,
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Dimitrios Kotsifakos - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tolgahan,We're delighted to hear that you had a wonderful stay at Sheraton Amman Al Nabil Hotel! We look forward to welcoming you back again in the future for another memorable experience!Warm regards,