Note fondée sur 299 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur de Ottawa
Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Kempinski Hotel Amman, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Paul,We are very glad that we had the opportunity of hosting you during your visit to Jordan. Our hotel aims to provide a truly unique experience, it is truly humbling to learn that you had a great stay with us and that our hotel facilities and services were up to your expectation. We feel proud and grateful for your compliments on the efforts and dedication demonstrated by our staff members . We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Kind regards,Faris HijazeenHotel Manager
par un voyageur
Publié le 18 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2023 par Kempinski Hotel Amman, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Yannic,We are very glad that we had the opportunity of hosting you during your visit to Jordan. Our hotel aims to provide a truly unique experience, it is truly humbling to learn that you had a great stay with us and that our hotel facilities and services were up to your expectation. We feel proud and grateful for your compliments on the efforts and dedication demonstrated by our staff members . We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Kind regards,Sandro MazzaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 27 mars 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 mars 2022 sur Expedia
Le service
par un voyageur
Publié le 1 mars 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2021 par Faris Hijazeen , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Abdellatif,
We are terribly sorry to read of what a disappointing stay you had and only wish we had known of your dissatisfaction before you left us and whenever an occasion occurs that a guest is unhappy with any aspect of the hotel and its services, we successfully manage to change their perception of Kempinski Hotel Amman by correcting the issues they are unhappy with and exceeding their expectation. We also like our guests to feel they have value for money and don’t like the idea of our visitors leaving dissatisfied with something they have paid for. This isn't what Kempinski Hotel Amman is known for.
We know you have many choices when it comes to lodging and we strongly willing to regain your full confidence & to show you the "true image" of our excellent services, Should you wish to give us a "new chance", please feel free to contact us directly or send us an email to info.amman@kempinski.com
Sincerely,
Faris Hijazeen
Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 24 juin 2021 sur Hotels
par un voyageur
Début de vacances en Jordanie
Publié le 15 oct. 2019 sur HotelsHôtel haut de gamme avec accueil efficace (check-in et check-out). Pour le reste, le service de nettoyage est bruyant (par exemple passage de l’aspirateur à 20h le samedi soir) et dérangeant.
par un voyageur
Publié le 7 nov. 2018 sur Hotels
Avon séjourné dans une suite executive (2 adultes + 2 enfants). Excellent à tout point de vue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2018 par Kempinski Management , Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur,
Un grand merci pour votre commentaire suite à votre expérience à l'hôtel Kempinski Amman.
C’est toujours un plaisir de lire que nos clients passent des moments inoubliables à la hauteur de leurs attentes grâce au service proposé par nos équipes dévouées à votre pleine satisfaction.
Nous sommes heureux de vous accueillir très bientôt.
Salutations Sincères,
Mark Timbrell
Directeur général
par un voyageur de Paris
A eviter absoluement
Publié le 13 mai 2018 sur ExpediaJe ne sais pas comment lhotel est un 5 etoiles. Javais limpression detre dans un hotel bas de gamme. Le personnel ne dit meme pas bonjour, la conciergerie ne sait pas repondre aux questions, les taxi qui sont appeles par lhotel 3 fois plus cher (sans jeu de mots) au lieu de 2 dinars jordanien cest 7 dinars jordanien car lhotel prend une comission. A eviter absolument. Pas du tout acceuillant. Jai lhabitude de voyager et de prendre des 5 etoiles pour etre tranquille mais la cest meme pas digne dun hotel etoilé. Ils ne sont pas agreables pas acceuillants ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2018 par Ismail Bani Issa, Gestion de l’hôtel
Dear Lamia, Thank you for choosing to stay with Kempinski Hotel Amman and for taking the time to share your comments. we will address your issues to the relevant department accordingly and Sincerely to hope that we will be able to welcome you back to Kempinski Hotel Amman in the not so distant future. With kind regards, The Management Kempinski Hotel Amman