Note fondée sur 118 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
73 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Un conseil: n'y mettez pas les pieds !!!

Publié le 12 août 2015 sur Hotels
Hotel on ne peut plus sale, installation électrique douteuse ( boîtiers électrique détachés du mur). Pas de bouteille d'eau comme partout en Indé mais de l'eau mise à disposition dans un Thermos crasseux. Pas de serviette pour les mains, pas de tapis de sol dans la salle de bain, climatisation bruyante a. Moins d'1 mètre du lit et d'une saleté reboutante. Personnel peu aimable et petit déjeuner minimum (on choisit entre le beurre ou la confiture...mais pas les 2). Bref pitoyable à tout point de vue
3 sur 5
par Claudine de La France

Recommandé pour visite au Temple d'Or

Publié le 20 juin 2015 sur Hotels
Hôtel très bien situé pour aller au Temple d'Or (à 5 mn à pied). Chambre confortable mais propreté médiocre. Pas de bouilloire électrique dans la chambre comme annoncé. Pas de réponse à une demande de navette de l'aéroport.
2 sur 5
par un voyageur

No interest

Publié le 20 mars 2021 sur Hotels
Everything was okay the biggest problem was there was no interest because I came from abroad so I we need Internet
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2018 par Sumeet Singh, Gestion de l’hôtel
Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2018 sur Hotels
It said it had a free train station pickup and drop but it was chargeable
1 sur 5
par un voyageur

Not a good place Not good service- bad really bad

Publié le 16 mai 2018 sur Hotels
This hotel is a dump. I was given a room my first night with a hole in the wall not even patched or covered simply just there, right next to my bed stand. Then I decided to pull the covers and the mattress was ripped, in really bad condition and it seemed like bugs were coming out of it- a rotten mattress (nice one). Tha bathroom looked dingy and run down and the cabinet/closet in room 202 smells awful, dirty for what it seemed like three centuries worth of dust, just awful. I was moved to a better room after I called booking because when I called the reception the manager (shameless person) didn’t seem to care of my issues with the room, very dismissive. Then the internet, this really did it for me, I was disconnected in a foreign country, single female traveler for three whole days. I had to go outside and find someone to let me borrow their hotspot so my family could know I was okay. The golden temple is beautiful but please DO NOT stay in this hotel. I asked for some kind of refund for all of my troubles, after all I paid $30 per night- that’s a lot of money for a hotel in India, nope the manager didn’t care and just said I seemed to be the only person with internet problems.. yea for the entire stay, sure I was. It is safe to say I would NEVER stay here again and hopefully booking does right by me and reimbursed at least one night of my stay.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Great location, safe & good transpor service

Publié le 14 mai 2018 sur Expedia
Overall, it was a great stay. Safe service of airport pick up & drop off. Great staff.
4 sur 5
par un voyageur

Nice to Stay

Publié le 2 mai 2018 sur Hotels
Very friendly staff, convenient to all accessibility. Nice and comfortable rooms. Good service.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Good location, food & service provided.

Publié le 30 avr. 2018 sur Expedia
Great experience staying at this hotel right from airport pick up, comfortable stay, food is good. Transport to travel around is also available.