Note fondée sur 461 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Arno, Gestion de l’hôtel
Dear Nelly,Thank you for taking the time to share your feedback with us following your recent stay.We appreciate your honest assessment of your experience, and we're glad to hear that overall, your stay with us was satisfactory. Your insights are valuable to us as we continually strive to improve our services and enhance the experience for all our guests.If there's anything specific you feel we could have done better or any additional feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out to us. We're always here to listen and to ensure that we meet and exceed your expectations on your next visit.Once again, thank you for choosing to stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Warm Regards,Arno BrackeSenior Guest Service Manager
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
On a passé un agréable moment en famille dans un lieu vaste propre et surtout très sécurisé je vous conseil l'hôtel sans hésitation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Arno, Gestion de l’hôtel
Dear Landim,We truly appreciate you sharing your experience with us.It brings us great joy to hear that you had a fantastic time during your stay. Ensuring your happiness and comfort is our utmost priority, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon.Best regards,Arno BrackeSenior Guest Service Manager
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
L’hôtel très agréable et au calme. Le personnel qui est adorable est aux petits soins
Petit bémol, ils ne parlent pas français. Il n’y a pas d’alteres en dessous de 7,5kg à la salle de fitness et j’ai trouvé qu’il manquait de luminosité dans la salle de bain.
Sinon c’était parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Fleur, Gestion de l’hôtel
Dear Fadila, Thank you so much for your glowing review!We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your kind words mean a lot to us and serve as motivation for our team.We also appreciate your feedback regarding the fitness and the . We're always looking for ways to improve, and your insights will help us in our continuous efforts to enhance our services.We can't wait to welcome you back for another great stay. If there's anything else you'd like to share or if you have any further suggestions, please feel free to reach out.Warm Regards, Fleur van MaanenHotelmanager
par un voyageur
Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Arno Bracke, Gestion de l’hôtel
Dear Jelena,Thank you for sharing your feedback with us!We're delighted to see that you had a comfortable and enjoyable stay with us. Your positive experience means the world to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotels in the future.Best regards,Arno BrackeSenior Guest Service Manager
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2023 par Eduardo - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Laura, Thank you for your amazing review and for such high score.Thank you again for choosing Cityden and we hope to welcome you back in the future!
par un voyageur
Agréable séjour à Amsterdam
Publié le 31 août 2022 sur HotelsSéjour agréable. Hôtel et chambre propre. Accueil au niveau des attendus par rapport au standing de l'hôtel. A 30 mn du centre d'Amsterdam par le tram. Transport à 400 m de l'hôtel.
Petit bémol, l'hôtel retire le payement non à l'arrivé à l'hôtel mais des que la date d'annulation de la réservation est arrivée à échéance. Donc refus de ma banque qui a considéré que c'était un prélèvement frauduleux et blocage de ma carte de crédit 24h00 avant le départ pour Amsterdam. Une journée pour débloquer la situation avec ma banque et l'hôtel la veille de mon séjour !!!
Autre bémol la caution à payer à vôtre arrivée à l'hôtel n'est pas de 50€ mais de 150€ débitée aussitôt sur votre carte de crédit et restituée 1 semaine plus tard.
Les personnes à l'accueil ne parlent pas français . Donc il est préférable de maîtriser l'anglais pour avoir des explications si besoin.
Je conseil cet hôtel si vous souhaitez être en dehors et aussi proche du centre d'Amsterdam.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2022 par Eduardo - Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for your feedback.We are glad that you enjoyed our spacious apartments and the hotel surrounding area.Our hotel policy clearly states that the amount of your accomodation will be charged 24 hours prior to your arrival under a fully flexible rate. Regarding your question about the deposit, our policy also states that a damage fee will be charged on sight, 50 if you book a Studio room and 150 if you book a 1BR and/or a 2BR apartment. The refundof this amount usually takes 3 to 5 business days, this also differs from bank to bank. I hope this has not affected your level of satisfaction with our hotel.Warm regards
par un voyageur de AUBY
Publié le 16 août 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 mai 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2021 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Dear Moussa
Thank you for taking the time to write us a review. We are delighted that everything has been satisfactory and that you have enjoyed your experience with us.
We hope to welcome you again at Cityden The Garden soon.
Warm Regards
par un voyageur
Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2020 par Tristan - Cityden, Gestion de l’hôtel
Hi Meriem Fatma,
A 10 out of 10, thank you so much!
We are happy to see you enjoyed your stay at Cityden.
Enjoy your day.
Groet,
Tristan
Cityden