Note fondée sur 876 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
avoir un bar, un restaurant et un rooftop avec vue sur toute la ville était un vrai plus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, Gestion de l’hôtel
Dear Audrey,Thank you for your feedback. We are delighted that you enjoyed our bar, restaurant, and rooftop with views across the city. We strive to provide memorable experiences, and we're glad that these amenities enhanced your stay.We look forward to welcoming you back for another enjoyable visit.Warm regards,Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station , Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, Thank you for staying at the DoubleTree Amsterdam Centraal Station. We are delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us! Furthermore, we hope you had a memorable time exploring Amsterdam and look forward to having the pleasure of welcoming you again in the near future. Warm regards, Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
I was at the 8th floor and there was a private party in the hotel, probably in the 11th, which lasted until 2 am. There was no one answering the phone. For the high price paid, I would have expected peace and tranquility. That was the reason why I chose that hotel instead of another one in the City. Plenty of parties there! Plus, the 11th was onavailable for anyone outside that private party. I do not recommand even though it is obvisously and people do what they can to help on other matters.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station , Gestion de l’hôtel
Dear Alain, Thank you for your recent stay at the DoubleTree Amsterdam Centraal Station. We appreciate you leaving us an honest review about your experience. We completely understand that it is frustrating that you did not have the peace and tranquillity you hoped for during your stay due to the opening party of our renovated rooftop bar. It could have been mentioned better to you upon your arrival, and for this we offer our apologies. We hope to Make It Right with you in the near future, therefore we would like to invite you for a drink in our renovated rooftop bar. Furthermore, please feel free to contact us directly for any further feedback you may have. We do hope you had a wonderful time exploring Amsterdam and its beautiful sights. Warm regards, Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2023 par DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station , Gestion de l’hôtel
Dear Issam, It is amazing to get such a score from you for your recent stay! We appreciate you taking the time to leave a review about your stay and hope to welcome you back to the hotel in the near future.Warm regards, Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2023 sur Expedia
Literie de mauvaise qualité, chambre triangulaire, personnel non disponible, ménage de la chambre non fait sans appel de ma part, room services décevant, salle de sport sans vestiaires ni douche,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2023 par DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station , Gestion de l’hôtel
Cher Matthieu, Merci de votre récent séjour dans notre hôtel. Nous sommes désolés d’apprendre que plusieurs aspects n’ont pas été à votre satisfaction pendant votre séjour. Veuillez noter que nous sommes toujours disponibles pour améliorer votre sejour. Pour cette raison, nous voudrions vous demander de toujours informer l’équipe en cas d’inconfort. Par ailleurs, nous apprécions que vous avez pris le temps d’écrire un avis de votre séjour. Nous avons pris note de vos commentaires et avons informé les chefs responsables. Nous espérons d’avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à l’avenir. Si vous avez des questions ou des demandes, vous pouvez toujours nous contacter à l’avance.Cordialement,Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2022 par Claire, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,Thank you for taking the time to submit your feedback! I am glad to see from your score that you overall enjoyed your experience with us and hope you had a great time in Amsterdam as well. As we always aim for a 10 score, I would like to ask you what could we have done more or differently to take your stay with us to the next level?Looking forward to your reply!Warm regards,Team DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2022 sur Expedia
La vu .... et le restaurant petit dej tres sérieux!!!! .... tout ete au rdv Personnel ultra aimable Quartier gare ultra securiser maîntenant il ete temps)))!!! Tout ete perfect!!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2022 par DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for the recent stay and AWESOME review. We hope to be able to welcome you back soon! Kind regards, Emma
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mai 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 avr. 2022 sur Expedia