Note fondée sur 889 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Très bon accueil, l’hôtel est super, station de métro a environ 10 minutes à pieds, je recommande !
Seul bémol, Parking voiture de l’hôtel un peu cher !
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Personnel très sympathique, et chambres spacieuses mais quand nous sommes arrivés il y avait un peu poussière mais sinon rien à signaler :)
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Linda, Gestion de l’hôtel
Dear Briac,Thank you for choosing Dutch Design Hotel Artemis, and for sharing this fabulous rating on this platform. I am thrilled to learn that you had a fantastic stay with us, and I hope you had the opportunity to enjoy our varied and delicious breakfast buffet. It was a pleasure to be of service to you, and I hope to get the opportunity to see you again soon. Please don't forget to tell your friend all about us, as we would love to welcome them when their travel plans take them to Amsterdam.Warm regards, Linda, Guest Relations
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par Linda, Gestion de l’hôtel
Dear Faiçal,Thank you for your rating following your stay with us at Dutch Design Hotel Artemis. It is great to learn that overall, you enjoyed your time with us, although we would always like to know what we did well and what we could have done better. We look forward to welcoming you again and hope you tell your friends and family about us, as it would be a pleasure to see them too. On behalf of our entire team, I wish you a happy festive season and a prosperous 2024! Warm regards, Linda, Guest Relations
par un voyageur
Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Linda, Gestion de l’hôtel
Dear Hamida,Thank you for awarding your stay at Dutch Design Hotel Artemis with a perfect 10/10 rating. We are honoured to learn that we were able to meet and exceed all of your expectations and that you had a wonderful experience at our hotel. I hope that you enjoyed the art exhibition in the lobby of the hotel, and that you had time to partake in our delicious and varied breakfast buffet. We all look forward to seeing you again soon, and please do not forget to tell your friends and family about us.Warm regards, Linda, Guest Relations
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2024 par Linda, Gestion de l’hôtel
Dear Cornelius,I am so sorry to see that we failed to give you a positive experience at our hotel. As the comfort of our guests is our number one priority, I would love to have a few details about where we went wrong. My apologies for any inconvenience you may have experienced, and please do not hesitate to contact me if you would like to discuss your stay further. Warm regards, Linda, Guest Relations
par un voyageur
Publié le 28 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2023 par Jhaleesa Reservation, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We really appreciate that! Hope to welcome you another time soon.
par un voyageur
Publié le 18 avr. 2023 sur Hotels
Pour un hôtel 4 étoiles les services proposés ne sont pas à la hauteur de l’attente.
De plus pour l’accessibilité à la ville le tram ou le métro se trouve tout de même à 1km de l’hôtel.
J’ai pu retrouver des poils ou de la poussière dans plusieurs coins de la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2023 par Maria, Reservations , Gestion de l’hôtel
Dear Lisa,Thank you for your honest review.We are very sorry to hear that you faced some inconveniences during your stay.We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly.