Note fondée sur 901 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Vu le prix et le nombre d’etoiles, une chambre supérieure est bien loin des standards. Aucune aide pour les bagages, malgré les escaliers. Quasi pas de rangement dans la chambre pour un séjour de plusieurs jours. Une seule bouteille d’eau offerte. Franchement je ne recommande pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Dear Sir or Madam, Thank you for your feedback regarding your stay at our hotel. I am sorry to hear your stay with us was not up to your liking. As a historical property in the heart of Amsterdam, our building, like many others in the areas, includes stairs. However, we do offer a convenient solution for guests with luggage: an accessible elevator located to the right of the hotel, providing easy access to the reception area. The complimentary water is indeed available upon arrival and can be brought to the room upon request. In addition, the water from the tap safe to drink and is one of the cleanest waters in Europe. I do hope you enjoyed the city of Amsterdam and we would like to welcome you back in the future and elevate your experience. Kind regards,Alexander HeidGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Bon emplacement, chambre spacieuse

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
chambre spacieuse, sans vue, dommage à amsterdam..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Dear Loic, Thank you for sharing your feedback with us. Let me explain that you had booked a room without view but I am glad to hear your room was spacious. I believe you enjoyed Amsterdam and its great atmosphere. Kind regards,Alexander Heid,Guest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Good address

Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
Overall pretty good hotel, pretty good service, excellent location and nice breakfast… Maybe Nina at the reception should be a bit more cheerful, her attitude is not the most welcoming. Or consider another position. Everyone else was really sweet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Dear Arnaud, We are very grateful for your feedback regarding your stay as well as our team members. We will share your feedback with the team and take appropriate measures for improvement. Kind regards, Alexander HeidGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Dear Fabien, Thankyou for sharing your valuable evaluation and for staying at our hotel. I hope you had a blast in Amsterdam and we would like to welcome you back in the future. Kind regards,Alexander HeidGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel très correct et très bien situé

Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
L'hôtel est très bien situé, de très bon restaurants juste à côté, le tram à côté, plein de commerces, etc. Notre chambre était sur la cour, donc très calme. L'hôtel est propre et les chambres ont tous les équipement nécessaire, coffre fort, bouilloire, machine à café, frigo, un grand placard, etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par AH, Gestion de l’hôtel
Dear Brehima,Let me thank you for your great feedback regarding your stay at our hotel. We are extremely happy to know you had a blast and we truly hope to see you at our property again. Best regards,Alexander HeidGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Bel hôtel

Publié le 1 nov. 2023 sur Hotels
Une petite touche de décoration dans les chambre pour amener un peu de couleur serait un plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2023 par AH, Gestion de l’hôtel
Dear Cecile, Thank you so much for staying with us at NH City Centre Amsterdam and for sharing your valuable feedback with us. Your remark has been taken into consideration. If you ever decide to stay with us again, you are always welcome back. Kind regards,Alexander HeidGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hotel ok, convenient location

Publié le 13 oct. 2023 sur Hotels
The location is really convenient to discover the city, within walking distance of most points of interrest. Staff at the front desk was nice and welcoming. Room reasonably large and comfortable. But the room on the street side was really noisy as there are bars and restaurants around. It did not wake me during night though. Seal around the shower screen was blackened and leaky, i ended up with water on the floor after each shower. Plenty of choice for breakfast, one guy kept banging plates when bringing stacks of plates from the kitchen, annoying. Overall, the hotel is ok, but I guess i expected a bit more quietness and attention to details given the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2023 par AH, Gestion de l’hôtel
Dear Sir or Madam, I am grateful for your feedback about your recent stay in our property. It is great to see the positive aspects of your stay such as rich breakfast and of course the location of the property. I am indeed very sorry you had experience issues with water. We always take immediate actions to enhance the quality. However, this review has been posted as anonymous, thus I would appreciate if you could reach out to us and provide with the room number. I do hope that you still enjoyed your stay and we hope to welcome you back in the future. Kind regards, Alexander Heid, Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2023 sur Expedia
Très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2023 par TT, Gestion de l’hôtel
Dear Sébastien,Thank you very much for your very kind review. We truly appreciate you chose our hotel for your stay in Amsterdam. The whole team of NH City Centre hotel is looking forward to your next visit. Thank you once again. Best regards, Tanya, Guest Relations
2 sur 5
par un voyageur

Décevant

Publié le 21 févr. 2023 sur Hotels
J’ai réservé une chambre supérieure, avec un lit double. À mon arrivée dans la chambre, j’ai trouvé 2 lits simples. Réponse du personnel: nous pouvons vous mettre dans une chambre standard. Nous n’avons pas d’autres propositions. On me propose un downgrade plutôt qu’un upgrade. Est-ce un nouveau modèle de services pour mécontenter les clients ? Pour ma deuxième nuit, on a finalement réuni les 2 lits simples et adressé un mot d’excuses avec un chocolat. J’ai également été réveillé en sursaut chaque nuit et à plusieurs reprises par d’autres clients alcoolisés et bruyants qui tapent sur les murs et les portes. C’est donc l’hôtel idéal pour un séjour reposant. A part ces petits détails, le petit-déjeuner est bon et assez complet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2023 par TT, Gestion de l’hôtel
Dear Décevant,thank you for your review of our hotel. I am sorry that you were not fully satisfied with your stay in NH City Centre Amsterdam Hotel.We need to inform you that the request regarding the bed type is based on availability at the time of your arrival and therefore cannot be guaranteed. Also we are very sorry that you had noisy neighbors, next time please inform the reception so that we can take appropriate actions and improve your stay with us. I will discuss your feedback with the hotel team and take the necessary steps to make improvements. I still do hope we will be able to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Tanya, Guest Relations
3 sur 5
par un voyageur

Pas au niveau d'un 4 étoiles !

Publié le 14 sept. 2022 sur Hotels
Nous avions réservé une chambre supérieure pour 4 nuits et demandé un lit double et nous avons été surpris à notre arrivée d'avoir une chambre avec lits jumeaux (et bruyante sur la rue). Le réceptionniste a catégoriquement refusé de chercher a nous commuter sur une autre chambre (en milieu d'après midi ce devait être possible!) en indiquant que c'était juste fonction des disponibilités. Ma demande d'essayer de nous transférer vers une chambre qui nous convenait le lendemain matin n'a pas été prise en compte et j'ai du insister alors pour qu'enfin nous puissions avoir une chambre à lit double (mais plus petite avec vue sur le mur d'en face!) pour les jours restants. L'accès à l'hôtel (par ailleurs bien placé au centre ville) se fait par des escaliers très raides et malcommodes avec des valises. Dans la salle de bain service minimum en d'articles de toilette (pas de coton tige, lime à ongle, pantoufles etc). Petit déjeuner très correct et copieux. Personnel d'amabilité minimum
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2022 par AH, Gestion de l’hôtel
Dear Guy, thank you for choosing the NH City Centre and sharing your experiences regarding your recent stay in our property. I'm glad you found aspects of your stay which you enjoyed and we will take a look at the ones that were not up to your full satisfaction. I will follow up your remarks to the relevant departments. Based on your feedback, we can now strengthen and improve some of our services and it would be a pleasure to be able to welcome you to our property again in order to show you the results. Best regards, Alexander Heid, Guest Relations Manager