Note fondée sur 919 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Emily, Gestion de l’hôtel
Dear Patrice,Thank you for taking the time to share your recent experience with us and Thank you very much for rating us a 5 out of 5. On behalf of all the members of staff of NH Collection Barbizon Palace , we would be honored to welcome you back again. Kind Regards,Emily Guest , Relations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2023 sur Expedia
Good location. Clean, comfortable. Excellent breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par Ludo de Jong , Gestion de l’hôtel
Dear Stephane, Thank you very much for taking the time to write this review. We are truly happy to read that you enjoyed the breakfast and location of our hotel and the comfort during your stay. We as a team always strive to giving the best service possible. We are looking forward to your next visit in Amsterdam and it would be a pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace Kind regards,Ludo de JongGeneral ManagerNH Collection Barbizon Palace
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2023 par Ludo De Jong , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to thank you for sharing your review. It is our passion to improve our service and facilities in the hotel whenever possible and we strive to make our guests feel at home, far away from home. We are truly happy to read that you enjoyed your stay here with us. However, we do regret that we have not totally met your expectations.In the future we hope to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace.Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 avr. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2023 par Nuno, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We’re thrilled your time with us was so amazing! We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at NH Collection Barbizon Palace.It will be our pleasure to welcome you again in Amsterdam.Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2022 sur Expedia
Réservation effectué un mois avant indiquant 3 personnes dont un enfant Pas de lit fait et situation de la chambre sous d’une ruelle ayant 3 boites Résultat nous n’avons pas su dormi avant 3:00 Nul Solution trouvé par la conciergerie c’est de nous faire chànger de chambre à 23:30 nos affaires Décevant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2022 par Jairo, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking the time to post your review.Your feedback is very important to us because we use this to continuously improve our services every day. However, we do regret that we have not met your expectations. we kindly ask you to contact us regarding your stay so we can discuss the situation with the relevant departments to prevent this from happening again.In case you have any questions please let us know. It will be our pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace.Kind regards,Ludo de JongGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2022 sur Expedia
Bel hôtel
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 avr. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Great place to visit amsterdam

Publié le 14 févr. 2022 sur Hotels
Very nice hotel and good location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2022 par ., Gestion de l’hôtel
Dear Guest. It gives us a pleasure to see this high score and we would like to thank you for taking the time to share your experiences with us. It will be our pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace