Note fondée sur 582 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Nick - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Hey Sébastien,Thank you for your amazing 10 out of 10 review of the nhow Amsterdam RAI hotel! We strive to provide the best experience for our guests, and we're thrilled to hear you enjoyed your stay. Your feedback is greatly appreciated!Best Regards,Nick, Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par Maria, Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Hey Cherell,Thank you for your amazing feedback. We are happy you enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you again soon in Amsterdam!Regards,Maria, Guest Relations
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Hotel très sympa mais éloigné du centre et parking à l'hôtel très cher (41 eur pour 24H)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Nick - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine, Thank you for your review. We are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel. However, we would like to clarify that the parking at our hotel is managed by a separate company and the prices are not under our control. We apologize for any inconvenience this may have caused and we hope to welcome you back in the future. Best regards, Nick, Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2023 sur Expedia
Mon ami et moi-même avons adoré séjourner dans ce magnifique hôtel situé à 5mins en métro du centre ville d’Amsterdam. L’hôtel est décoré avec goût, très propre avec un personnel aux petits soins. Sans oublier le petit déjeuner qui est au top. Merci pour ce beau séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Ana- Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Dear Alison, Thank you also for being such wonderful guests. We are more than happy that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon!Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Expedia
Superbe! J’y étais très bien!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2023 par Nick - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Caro!Thank you very much for your rating with the great mark! We are very happy to hear that you had a great stay with us. We are looking forward to hopefully welcome you again. Best Regards,Nick, Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2023 par Nick - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear William!Thank you for the amazing score! It's nice to hear that everything was perfect. We hope to see you again. Have a wonderful day!Kind Regards, Nick, Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2023 par Nick - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Patricia!Thank you for the amazing score! It's nice to hear that everything was perfect. We hope to see you again. Have a wonderful day!Kind Regards, Nick, Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2023 sur Expedia
Free candies and delicious breakfast, interior design is impressive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2023 par Nick - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine!Thank you for choosing nhow Amsterdam RAI and for taking the time to share your personal experience with us. We are glad to see the nice compliments about the hotel!. We hope to welcome you back in the near future! Kind Regards, Nick, Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel moderne - proche de station métro

Publié le 12 mai 2023 sur Hotels
Hôtel moderne. Chambre spacieuse et confortable. Proche de la station métro Europaplein, en 10 minutes au centre-ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2023 par Nick - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest!Thank you for taking the time to send us your feedback. We are happy to know that your stay was that perfect. We are already looking forward to welcoming you again! With warm regards, Nick, Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2022 sur Expedia
Nous sommes ravis de notre séjour. Le personnel est très agréable La vue de notre chambre, du douzième étage, incroyable Rien à dire sur la propreté de la chambre et de tous les espaces en communs. Merci pour ce séjour nous reviendrons
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2022 par Nick - Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Justine!Thank you very much for your detailed and positive review. Thank you very much for appreciating the cleanliness of our hotel. We are incredibly grateful to you for the appreciation of our staff which is also very important and very nice for us when guests leave such nice reviews. I will also pass your kind words to our staff. We are very pleased to receive such wonderful feedback. Have a nice day and good mood, see you at our hotel on your next visit to Amsterdam. ;)Kind Regards