Note fondée sur 914 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
La propreté de l'hôtel était très médiocre. Nous avons eu la surprise de devoir payer une caution de 100 €. Petit déjeuner servi à l'extérieur, chez un tatoueur, dont le confort était plutôt sparciate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par SPR, Gestion de l’hôtel
Dear Alain,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay. We sincerely apologize for the cleanliness issues you encountered. Please note that the 100 deposit requirement is clearly stated in the booking description. We regret that the breakfast location did not meet your expectations and appreciate your comments as they help us improve our services.Best regards
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Je ne recommande pas cet hôtel. La chambre est pas propre, ni la douche extérieure, ni les WC. Pas de petit déjeuner. La nuit est bruyante car il y a un coffee shops à côté.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Sepehr, Gestion de l’hôtel
Dear Annie,Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We're sorry to see that your experience did not meet your expectations. Your feedback is important to us, We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a truly exceptional experience.Warm regards,Quentin Arrive Hotel Team.S
par un voyageur
Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
Excellent ! Dommage qu’il manque d’isolation entre les chambres…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par SPR, Gestion de l’hôtel
Dear Mohamad Saleh,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We are thrilled to hear that you enjoyed your experience overall and that we were able to meet your expectations. Your kind words are truly appreciated. Your feedback is invaluable to us as we continuously work to improve our services and enhance the overall guest experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another fantastic stay. If there is anything else we can do to make your next visit even more enjoyable, please do not hesitate to letus know. Thank you once again for choosing Quentin Arrive Hotel.Warm regards,Quentin Arrive Hotel Team.S
par un voyageur
Publié le 29 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Sepehr, Gestion de l’hôtel
Dear [Guest's Name],Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We're sorry to see that your experience did not meet your expectations. Your feedback is important to us, We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a truly exceptional experience.Warm regards,Quentin Arrive Hotel Team.S
par un voyageur
Proche de la gare centrale
Publié le 18 déc. 2023 sur HotelsHôtel convenable pour le prix. Je cherchais un endroit propre et situé au cœur de la ville. Le personnel est agréable. Je recommande.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2023 sur Expedia
La chambre est propre, ainsi que la salle de bain et les toilettes à l'extérieur de la chambre. Le personnel est souriant et agréable. Le petit déjeuner proposé est très correct au vue du prix. Séjour réussi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par Quentin Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Laura,Thank you for your positive review! We're thrilled to know that you had a successful stay and enjoyed our clean rooms, bathrooms, and friendly staff. We're delighted that you found our breakfast offering to be of good value. Your kind words mean a lot to us, and we hope to welcome you back for another great experience.Best regards,
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2023 par Reservation Department, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for your review.It seems that you were not fully satisfied with your time with us, which I am saddened to notice. The team would have gone above and beyond to enhance your stay, please never hesitate to share any issues or concerns you might have on-site. My apologies for any discomfort you may have experienced.We would have loved to know what we could have done better and hope to have the chance to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2023 sur Expedia
Ce qui est bien c'est l'emplacement de l'hôtel, il est en plein centre et c'est un atout. Le service est au top.
Par contre, le petit déjeuner n'est pas fou et un peu cher pour ce que sais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2023 par Reservation Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and for this wonderful score.It was a pleasure being your host and my colleagues and I hope to have given you amazing memories of your time in this beautiful city.We hope to welcome you as our guest again soon.
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2023 sur Expedia
Hotel simple mais propre et l equipe de personnel tres acceuillante j y retournerai
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2023 par Reservations department, Gestion de l’hôtel
Dear Karine,Thank you for your stay and for this wonderful score.It was a pleasure being your host and my colleagues and I hope to have given you amazing memories of your time in Amsterdam.We hope to welcome you as our guest again soon.
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2022 sur Hotels
Accueil sympathique, lits confortables, salle de bain moyenne
Gros bémol : les 3 étages à monter avec des escaliers presque dangereux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2023 par Reservations department, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for being our guest and for your review.I am happy that you were satisfied with your stay and hope you had a lovely time in this vibrant city as well.The team would love to have the opportunity to welcome you back soon.