Note fondée sur 890 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Melle van Uden, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Dino, Thank you for your excellent rating! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. Your positive experience means a lot to our team and we hope that our convenient location near Schiphol Airport and easy access to Amsterdam city centre made your trip a success. We would be very grateful if you would recommend us to your friends and family and look forward to welcoming you back in the future. Yours sincerely, Melle van Uden, General Manager
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Les espaces sont propres et le service de navette pour l'aéroport est bien. Produits sans gluten proposés, très bien. Le personnel est gentil et fait l'effort d'essayer de comprendre notre Anglais un peu brouillon.
Très peu d'informations sur les transports de la ville et pas de flyers sur des activités et aucune activité réellement conseillées à l'accueil. De plus, il était indiqué dans les langues parlées dans cet hôtel le français, mais personne ne parle français !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Melle van Uden, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Amandine, Thank you for sharing your feedback on your recent stay at the Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. We are delighted to know that you enjoyed our clean accommodation, convenient shuttle service, and the gluten-free options at our restaurant. Our team is dedicated to providing a welcoming atmosphere, and we appreciate your recognition of their efforts to assist you. We sincerely apologise for the shortcomings you experienced regarding information on local transport and activities and while we typically have French-speaking staff available, it seems they were not on duty during your visit. We appreciate your comments and hope to welcome you again in the future. Please consider recommending us to your family and friends visiting Amsterdam! Yours sincerely, Melle van Uden, General Manager
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
À mon arrivée je suis tombé sur un hôtesse au nom de Mackey il est très accueillant, à l’écoute et surtout au service des clients en plus il parle français.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Melle van Uden, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Paterne, Thank you for your wonderful review of your recent stay at the Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. We are delighted to hear that you had such a positive experience and we are especially pleased that Mackey received such glowing recognition. We hope to welcome you back soon for another fantastic break and hope you will recommend us to your family and friends. Yours sincerely, Melle van Uden, General Manager Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Toujours très agréable
Publié le 25 août 2023 sur HotelsToujours très agréable séjour. Chambre parfaite, petit déjeuner complet, navette aéroport gratuite, à l'heure et propre, personnel particulièrement gentil et professionnel. Je recommande vivement !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Diana, Gestion de l’hôtel
Dear VincentThank you for the fantastic review! We put a lot of effort into making our hotel as welcoming and enjoyable as possible, so we are thrilled to hear that you enjoyed it. Thanks again for the support! I will for sure share your feedback with the all team. They will really appreciate it as we work together to achieve a 5 start service and it is very good to see we are on the right path!I appreciate that you choose Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport for your stay and we will be happy to host you one more time in your next visit to Amsterdam.Kind RegardsDiana
par un voyageur
Publié le 13 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 juin 2023 sur Hotels
Chambre pas nettoyée à mon arrivée. J’ai trouvé des cheveux sur les sièges, ainsi que dans la baignoire.
L’aspirateur n’avait pas été passé, il restait des impuretés sur la moquette.
Mais le personnel est globalement sympathique et à l’écoute.
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2023 par Marleen, Gestion de l’hôtel
Dear Juliet,Thank you for taking the time to leave this amazing review! We are amazed to see that you score us 10/10! That is what we strive for! We would love to host you again during your next trip to Amsterdam! Kind regards,Marleen - Guest Relations team
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2023 par Diana, Gestion de l’hôtel
Dear SkanderThank you very much for taking the time to provide your feedback and rating.I am so grateful for your review. We strive to offer the best experience possible, and your review tells us that we’re on the right path. In the name of the whole team here at the Radisson Blu Amsterdam Airport I thank you for sharing your rating with us and the community.It was a pleasure for us to have you as our guest and we can’t wait to have you with us again the next time you visit Amsterdam.Kind Regards Diana