Note fondée sur 926 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
AIR CONDITIONING VERY OLD NOISY AND NOT WORKING PROPERLY ; DIFFICULT TO SLEEP;
SUPERIOR ROOM SUPER SMALL WIT A VER TINY BATHROOM
SUPER EXPENSIVE FOR THE PRICE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Wencke Bolsius, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valerie,Thank you for taking the time to write a review.We are saddened to learn that the air conditioning did not provide the comfort you deserved and that the size of the room and bathroom did not live up to your satisfaction. Our guests' restful sleep is a priority for us, and we regret any inconvenience you experienced.While we understand that you found the value concerning, we are committed to providing a premium experience with amenities and services that reflect our central location and the historical charm of our property. We take pride in the cleanliness of our rooms and are glad you recognized this aspect of our hotel.Our team is dedicated to delivering exceptional service, and it is disheartening to hear that we fell short during your visit. We continuously strive to elevate our guest experience and your feedback is invaluable in this process.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Wencke Bolsius, General Manager
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Wencke Bolsius, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Marie,Thank you for reviewing your recent experience.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards,Wencke Bolsius, General Manager
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2023 par Wencke Bolsius
General Manager, Gestion de l’hôtel
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Wencke BolsiusGeneral Manager
par un voyageur
A FUIR ! Insonorisation phonique nulle
Publié le 28 nov. 2022 sur HotelsSi vous aimez entendre le voisin ou les passants, choisissez cet hôtel ! Si vous aimez les evacuations bouchées, idem !
Bref ca porte 4* pour attirer le gogo, pas pour proposer une belle expérience au client. Personnel débordé à la réception, matériel souffrant du manque d'investissement, prestations survalorisées (petit dej anémique)...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par Wencke Bolsius, Gestion de l’hôtel
Dear Guy,My sincerest apologies for not being able to have given you a wonderful stay. I have full confidence that we will always strive for perfection and create ultimate guest experiences.During your stay there were some software updates installed which caused the delay in service. Rest assured that on your next stay, you will be enjoying your time from the moment you arrive until you depart.On behalf of the entire team, I wish you a great festive season and wish you all the best for 2023!Regards,Wencke BolsiusGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
Trop cher pour le niveau de l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2022 par Wencke Bolsius, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,
Thank you for sharing your stay experience with us and I hope that on your next visit to Amsterdam, we will be able to offer you a better rate.
Have a great day.
Wencke Bolsius
par un voyageur
Publié le 27 juin 2022 sur Expedia
Tout. Superbe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2022 par Wencke Bolsius General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Herb, Thank you so much for rating us with a 10 out of 10. We really appreciate your kind word. We all hope that you will select Swissôtel Amsterdam on your next trip to The Netherlands. Regards
par un voyageur
Bien mais avec un (sérieux) bémol
Publié le 7 nov. 2021 sur HotelsL'hôtel est très bien placé et globalement confortable, mais il y a eu un jour où notre chambre n'a pas été faite. Après nos réclamations (et seulement après), on nous a dit qu'effectivement, il y avait eu un souci; nous n'avons jamais su lequel et notre chambre n'a été faite que le lendemain. Nous n'avons rien reçu en compensation, pas même des excuses pour le désagrément.
Inadmissible pour un hôtel à ce prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2021 par Wencke Bolsius General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert, Thank you for sharing your review with us. I am happy to read that you enjoyed our the comfort and good location of our hotel. Nevertheless, I regret to read that you experienced some inconveniences with your room regarding the cleaning of it. Please know that our team always remains at your disposal if you wish to address anything. We always strive for the best possible cleaning and I regret to read that this was not in the case for you. I offer you my apologies and will make sure to follow up internally.
Besides this, I do hope you will be visiting us again in the nearby future to regain your faith in us.
Warm regards,
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2021 par Wencke Bolsius, Gestion de l’hôtel
Dear Agnes,
Thank you for the 10 out of 10 score. Hopefully we will welcome you again as our guest one day.
Regards,
Wencke Bolsius
General Manager
par un voyageur
Publié le 12 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2021 par Wencke Bolsius, Gestion de l’hôtel
Dear Mariama,
Thank you very much for rating us 10 out of 10! We really appreciate this and are looking forward to welcoming you again.
Regards,
Wencke Bolsius
General Manager
par un voyageur
Très bon rapport qualité prix
Publié le 8 août 2021 sur HotelsTrès bon rapport qualité-prix.
Chambres un peu petites, excellent petit déjeuner, excellente situation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2021 par Wencke Bolsius, Gestion de l’hôtel
Dear Eric,
Thank you for your very kind words and we hope to welcome you back as our guest in the future.
Regards,
Wencke Bolsius
General Manager