Note fondée sur 590 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 mai 2023 sur Hotels
Peu de communications et explications de l'utilisation de l'hotel qui est sur 2 batiments , beaucoup de perte de temps pour circuler dans les différents batiments de celui-ci et comprendre son fonctionnement
par un voyageur
Publié le 7 mars 2023 sur Hotels
Standing et service conf
par un voyageur
Publié le 6 août 2022 sur Expedia
Excellent
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 oct. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Well located hotel but service could be better
Publié le 22 févr. 2020 sur HotelsHotel W is modern, well located, very central. When you leave, everything is nearby: restaurants, historical monuments, shopping centers... It is very easy to catch a taxi to go a little further into town.
The room is cozy, but not especially big. Everything has been thought of to fit the maximum of things in the minimum of space (the dressing room integrated in the wall, the shower between the bed and the dressing room... etc). The bedding is of good quality and the cushions are comfortable. The electronic control panel is very well thought out and appreciable.
The staff is helpful but is clearly not of the 5-star standard. You arrive in your room, once you have shower gel, once not. A lot of little details left out that unfortunately give the impression of unfinished.
Despite the fact that the hotel is not very big, it's a veritable labyrinth. In cause, the elevators! You live on the 5th floor, but you have to go up to the 6th floor and then take another elevator to go down to the ground floor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par Remco van Kamp, Gestion de l’hôtel
Hi Axel,
Thank you for taking the time to share your recent experience at W Amsterdam with us.
Your valuable feedback helps identify areas of opportunity for us to improve the guest experience. I’m glad to hear you enjoyed your stay and that we can welcome you back very shortly.
The hotel team is committed to delivering an exceptional experience and are always brainstorming creative ways to exceed the expectations of our guests. At your convenience, feel free to share any additional feedback on how we can elevate your experience whenever your travels bring you back to Amsterdam.
All the best,
Remco van Kamp - General Manager
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2020 par Remco van Kamp , Gestion de l’hôtel
Hi Ekin,
Thank you for your review!
All the best,
Remco van Kamp - General Manager
par un voyageur
Bravo pour l’Accueil
Publié le 28 déc. 2019 sur HotelsUn très beau Accueil
Et beaucoup d’Attention de la part de Guilia et des petits cadeaux de bienvenue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2020 par Remco van Kamp, Gestion de l’hôtel
Hi Damien,
Thank you for your kind compliments, we are so happy to hear you enjoyed your stay. We hope we can welcome you back very soon.
All the best,
Remco van Kamp - General Manager
par un voyageur de paris
Publié le 12 nov. 2019 sur Expedia
Les restaurants et bars auraient pu être très agréables s’ils n’avaient pas été envahis par des personnes extérieures à l’hôtel