Note fondée sur 320 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 sur 5
90 % des clients le recommandent
5,0 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2022 par Katharina Schlaipfer, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Dear Madam, Thank you for sharing your excellent rating about Waldorf Astoria Amsterdam on Expedia. It was a pleasure to welcome you and we sincerely hope to have the chance to host you again. Warm Regards, Katharina Schlaipfer - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 nov. 2016 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de neuilly sur seine

Hotel exceptionnel

Publié le 30 déc. 2015 sur Expedia
Hotel magnifique accueil exceptionnel confort inégalé bref le rêve
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mars 2015 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Great hotel ! Great location
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Instalaciones muy elegantes, todo el personal muy amable.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
A very Nice receptionist 👌
5 sur 5
par un voyageur

Comfort

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
I love the Waldorf Astoria Hotel brand. Their hotel staff know how to make a traveler feel at home. How ? 1.Tending to my needs for clean rooms. 2 Providing information about where to go or where to eat. 3. The turndown service with my selected scent sprayed around the room and bed before I went to sleep. 4. Free bottles of water each day. Most premium hotel don't do that anymore. 5. Getting the door for me evert time. 6. Researching local pharmacies to find contact lens cleaning solution for my specialized contact lens.
5 sur 5
par un voyageur

Outstanding

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Outstanding hotel and service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Katharina Schlaipfer, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,We would like to thank you for choosing Waldorf Astoria Amsterdam and for taking a moment to leave your wonderful 5-star rating on Expedia. We are love to hear that you found our hotel and service outstanding. It was our pleasure to have you as a guest, and we truly hope you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon.Warmest regards,Katharina SchlaipferGeneral ManagerWaldorf Astoria Amsterdam