Note fondée sur 821 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par YOTEL Crew, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for the perfect score! We're thrilled to hear you had such a great experience. Looking forward to welcoming you back! Warm regards,
par un voyageur
Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Hey Tom,Thank you very much for an excellent rating.We are delighted that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!We hope to see you again!Best regards,YOTEL Crew
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Thanks to the team of the hotel, especially Diego for his kindness, disponinility and all information he gave us to make us a beautifil trip in Amstersam. The hotel is atypique and very surprising.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Hey Corinne,Thank you very much for sharing your review with us.We are thrilled that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!We look forward to welcoming you again!P.S. Diogo is blushing!Best regards,YOTEL Crew
par un voyageur
Publié le 3 mai 2024 sur Hotels
Tres bel hotel, literie un peu dure mais tt le reste etait parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Hey Aurelie,Thank you very much for sharing your review with us.We are delighted that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!We look forward to welcoming you again!Best regards,YOTEL Crew
par un voyageur
Publié le 3 mai 2024 sur Expedia
Chambre trop petite et lit peu confortable… aucun accueil pas d atmosphère!!! Je ne recommande pas du tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Hey Liette,Thank you very much for sharing your review with us.We regret to learn that your experience did not meet your expectations. Our records do not indicate any recent comments of this nature from our in-house guests. We encourage all our guests to share any concerns during their stay, as our team is always available to assist.Best regards,YOTEL Crew
par un voyageur
Excellent séjour
Publié le 30 mars 2024 sur HotelsNotre séjour de 3 nuits s’est très bien passé, la chambre était assez grande et modulable avec le lit réglable. Rien à dire sur la propreté, les chambre sont bien isolés, des prises sont disponibles partout dans la chambre. L’ambiance de l’hôtel est très agréable et le service très correct. À seulement 20mins à pied de la gare centrale avec le ferry il est idéalement situé pour visité le coeur de la ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Hey Thibault,Thank you for sharing your review with us.We are delighted that you enjoyed your stay at YOTEL Amsterdam!We strongly recommend to use our bike rental. It is the best way to explore the city!We hope to see you again.Best regards,YOTEL Crew
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Hey Samy,Thank you very much for a great rating.We are happy that you enjoyed your stay with us!We hope to see you again!Best regards,YOTEL Crew
par un voyageur
Publié le 5 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2023 par YOTEL Crew, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Hope to see you again soon!Best regards,
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2023 sur Expedia
Cet hébergement est très bien placé mais l’hôtel ne donne pas d’infos précises alors qu’il y a un bus qui va au ferry en 5mn
Il devrait même donner une première carte à l’arrivée.
Comme il pleut très souvent des auvents seraient bienvenus surtout qu’il y a une belle terrasse qui serait bien plus utilisée si elle était un peu couverte
À Amsterdam on est pas à St Tropez ou à Marseille…un peu de logique
Pour ce qui est des chambres sans pouvoir ouvrir les fenêtres, c’est à préciser dans les caractéristiques de l’hôtel.
Des gens du Sud comme nous souffrent
Merci pour votre attention
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2023 par Adam, Gestion de l’hôtel
Hey Jean-Marie,Thank you very much for sharing your review with us.We regret to learn that your stay with us did not live up to your expectations.Please be informed that we have maps available at the self check-in Kiosks, our Mission Control Crew is always happy to give directions.Our restaurant is currently going through rebranding, we will have a new menu, furniture and umbrellas as well, for sure it will become more enjoyable to stay on our lovely terrace during the summer!All the best,YOTEL Crew
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
Les chambres sont confortables même si peu spacieuses, le bar et les lieux de restaurations agréables, le personnel adorable, les lits sont faits chaque jour mais pas le sol et en restant une semaine il commençait a être salle, l'hôtel est excentré mais le ferry qui mène en centre ville n'est pas loin, la zone est plutôt industrielle mais du bon côté pour l'A' dam Tower :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2023 par Trang Mai, Gestion de l’hôtel
Bonjour Céline, thanks a ton for staying at YOTEL Amsterdam and sharing your experience in detail. Our team is always willing to listen to our guests' opinions in order to keep up the good work and improve the "not-so-good-yet" ones. Therefore, it means so much to us when hearing about both parts from you. We truly appreciate it! It would totally be our pleasure to have you here again one day when we can make your stay even better. We wish you and your loved ones a wonderful year ahead. Kind regards.