Note fondée sur 955 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Hotels
Chambre propre avec kitchinette équipé. Un peu vieillot. Le point faible est le petit dejeuné réduit a sa simple expression dans une pièce chargée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2018 par manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou for staying at Anaco bay inn
5 sur 5
par STEPHANE

Très bon hôtel, je recommande

Publié le 10 juin 2017 sur Hotels
Très bon hôtel, calme, confortable, bien situé pour une visite des îles San Juan, proche Ferry (à 10 minutes en voiture)
4 sur 5
par Isabelle

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2016 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
This is an old, very used motel. There is no elevator. Real metal keys. Bill the night manager was very nice. However, he knew the toilet in our room didn’t work properly. The room should not have been booked at all but with my luck I get stuck in this musty old room. The whole town of Anacortes was booked due to a motorcycle run through the area and a concert at the casino. When we realize the toilet doesn’t flush I went downstairs to find the nice man that greeted me, Bill. He follows me up to the room and has a bucket in his hand. He knew the back of the toilet needed water so it could flush. He is demonstrating how to do this because there are no more rooms. The toilet was dirty. My girlfriends and I had to replace the water in the back of the toilet every time we had to use it. A broken toilet is unacceptable. This room should have never been rented out to anyone. But that didn’t stop the owner, Tony from booking up his whole very old dirty motel. I would expect Expedia to give me a full refund.
3 sur 5
par un voyageur de Fairmont Hot Springs

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Older property-needs updating, but quiet and convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Manger, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Load guests and thin walls
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Quaint and tidy.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
the location was good and the property was very convenient to get in and out of. The property was pet friendly which was a big reason for staying here. The property is dated which was no big deal. Our room was big but dirty- tabletop was sticky, the couch was very dated and filthy. The living room had a distinct pet urin odor. The refrigerator was very noisy. There were tiny bugs crawling all over the bathroom.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Very spotty internet connection, important for work. Furniture was old and refrigerator would not close properly.