Note fondée sur 130 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de WYOMING

Publié le 12 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your ratings, Mary. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we hope to serve you soon. If there’s anything else we can do to make your next stay better, please don’t hesitate to reach out!
5 sur 5
par un voyageur

Nice easy stay near the ferry

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
We got here late due to a late ferry but it was easy to get in with a code.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we hope to serve you soon. If there’s anything else we can do to make your next stay better, please don’t hesitate to reach out!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Great pet friendly property!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Anacortes Inn Staff, Gestion de l’hôtel
thank you we are so glad you enjoyed your stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Anacortes Inn Staff, Gestion de l’hôtel
thank you for your lovely review we are glad you enjoyed your stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your ratings, Antonia. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we hope to serve you soon. If there’s anything else we can do to make your next stay better, please don’t hesitate to reach out!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thanks, and we hope to see you again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us as well as taking the time to leave a review. If there is anything we can do to make your stay even better next time please do not hesitate to let us know, we hope to see you again sometime!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thanks Kumi
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
The decor was lovely, very nicely done. But the check in process was odd. No room service from one day to the next, and your access to your room is cut off at the minute of check out time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hello Nicole, we appreciate your feedback and comments on the newly renovated design. Please note that we do offer an automated virtual check-in process. Additionally, room door locks are linked to posted arrival/departure times. We hope to see you again on a future visit to Anacortes!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your ratings. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and we hope to serve you soon. If there’s anything else we can do to make your next stay better, please don’t hesitate to reach out!