Note fondée sur 969 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Chambre très propre. Personnel très gentil à l’exception de l’homme à l’accueil qui était très bête et aucunement souriant. Le déjeuner est très très simple, un peu décevant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Caroline_ Thank you for your stay and your feedback. We appreciate your comments and hope to be of service to you in the future.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2022 sur Expedia
Très bon emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hi Jean, Thank you for taking the time to review your experience with us.
par un voyageur
Excellent
Publié le 23 mai 2022 sur HotelsNous sommes resté une nuit
nous avons eu un problème de téléviseur, avec persévérance quelqu’un de l’hôtel est venue réparer.
Nous avons apprécié sa gentillesse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Hi Jean Marie-Thank you for your excellent rating regarding your stay with us. We appreciate your business and hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2022 sur Hotels
Bon hôtel en général
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Hi Fédra- Thank you for your positive comment regarding your stay with us. We appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
The room was smelly and AC did not work. Complained three times with no results. I was told by front desk someone would come to do deep cleaning but no results. The walls were dirty. TV did not work. People partying all night long and the walls are paper thin. I noticed there were rooms that were renovated but ours was trash!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Carlene- Thank you for your stay and for the feedback. We are very sorry to hear that we felt short on your expectations. We hope you will give us another chance of service.
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Luckily they were able to accommodate with a days notice due to Sheraton canceling. The beds were soo hard. Not comfortable after a long day at the park. Also, not enough safe parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Jackie- Thank you for your stay and the feedback. We are sorry to hear that we did not meet your expectations. We have been updating our guest rooms including mattresses and hope you will give us another chance of service in the future.
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Close to Disneyland
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Front Desk at Carriage Inn, Gestion de l’hôtel
Hello Ryan, Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate your business and look forward to your return.Reagrds!
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Carriage Inn Customer Service , Gestion de l’hôtel
Hi Nathan, Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate your business and look forward to your return.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Carriage Inn Customer Service , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate your business and look forward to your return.Regards!